• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 18 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100127
+
-

نکته بازی

پرسپولیسی‌ها آمدند، بازی زشت‌تر شد
طی روزهای گذشته به‌طور گسترده شاهد اظهارنظر اعضای برخی باشگاه‌ها در مورد ضرورت لغو مسابقات این فصل بودیم. این اتفاق آنقدر ادامه پیدا کرد که پرسپولیسی‌ها به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی، کم‌کم احساس خطر کردند و با رویکرد مخالف وارد فضای رسانه‌ای شدند. قشنگ معلوم است که مصاحبه‌های رگباری بازیکنان پرسپولیس طی چند روز گذشته، یک حرکت هماهنگ برای تعدیل فضا و دوقطبی‌کردن شرایط است. آنها با خودشان فکر کردند شاید اگر میدان را خالی بگذارند، جدی جدی مسابقات تعطیل می‌شود و دست‌شان از جام کوتاه می‌ماند. به هر حال این بازی زشت بود و حالا زشت‌تر هم شد. اگر از این کلمه استفاده می‌کنیم، دلیلش این است که 99درصد مصاحبه‌های مخالفان و موافقان فقط ناشی از منفعت جدولی است و الکی در مورد جان آدم‌ها و سایر قضایا حرف زده می‌شود. خداوکیلی قبول ندارید؟

زدی روی دست همه!
قبلا هم گفتیم که بلاتکلیفی لیگ امسال باعث شده خلاقیت برخی استعدادهای درخشان فوتبال ایران گل کند و آنها انواع و اقسام پیشنهادهای عجیب و غریب را برای تعیین تکلیف این دیدارها ارائه بدهند. یعنی در این مدت کلی راهکار وحشتناک ارائه شده، اما حسین ماهینی رسما روی دست همه بلند شد. ماهینی پیشنهاد داده لیگ امسال تعطیل شود، نتیجه همه مسابقات باقیمانده را صفر- صفر درنظر بگیرند و لیگ آینده هم با حضور 18تیم برگزار شود. ماهینی به خیال خودش با این پیشنهاد همه را راضی نگه داشته؛ اینطوری خودش و بقیه نساجی‌چی‌ها که ادامه فصل برای‌شان تقریبا تشریفاتی است از حضور در تمرینات و مسابقات معاف می‌شوند، به علاوه پرسپولیس به‌عنوان تیم سابق او قهرمان می‌شود و در نهایت شاهین بوشهر هم به‌عنوان تیم شهرش از خطر سقوط نجات می‌یابد. آفرین باهوش!

خدا رحم کرد فقط 3 نفر هستید
باشگاه پرسپولیس مدت‌هاست که فقط با 3 عضو هیأت‌مدیره اداره می‌شود؛ یعنی نه‌تنها مدیرعامل ندارد، بلکه فعلا برای 2 عضو مستعفی هم جایگزین معرفی نشده. با این حال آب همین 3 نفر هم در یک جوی نمی‌رود و کلی درگیری و اختلاف نظر شدید بین آنها وجود دارد. از یک طرف شایعه شده 2 عضو هیأت‌مدیره به‌طور جداگانه دنبال لابی برای مدیرعامل شدن خودشان هستند و از طرف دیگر سر اسپانسر با هم دعوا دارند. این شکاف مخصوصا روز سه‌شنبه و با برکناری مشاور رسانه‌ای باشگاه به‌خاطر یک توییت به اوج رسید. بعد هم که اعضا راهی دفتر وزیر ورزش شدند تا تکلیف روشن شود. همه اینها به کنار، اجازه بدهید خدا را شکر کنیم اینها کلا 3 نفر هستند و این همه دعوا دارند، اگر هیأت‌مدیره 5 یا 7 نفر بود چه بلبشویی درست می‌شد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید