• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12

آنالیز سیاسی مجلس دوازدهم

بررسی سهم احزاب مختلف کشور در کرسی‌های مجلس دوازدهم شورای اسلامی
با اعلام نتایج نهایی انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم ازسوی ستاد انتخابات کشور، فهرست نمایندگان خانه ملت تکمیل شد تا همه‌چیز برای برگزاری افتتاحیه دوره جدید مجلس شورای‌اسلامی در 7خردادماه 1403آماده باشد؛ مجلسی که ترکیب اصلی آن را نمایندگان اصولگرا تشکیل می‌دهند.
2 خبر خوش از خانواده ایرانی

سقوط طلاق،صعود فرزند آوری

اجرای ۴۳ ماده قانونی از 73ماده قانون جوانی جمعیت بر عهده وزارت بهداشت است که نشان از حجم بالای وظایف این وزارتخانه دارد؛ حالا متولیان نظام سلامت می‌گویند که عمده این مواد اجرایی شده و تا حدودی موفق هم بوده است؛ اما تا سطح مطلوب فاصله دارد و تلاش‌های بیشتر در این حوزه ادامه دارد.

چرا افزایش موالید مادران جوان مهم است؟

طی یک سال اخیر آمار موالید مادران جوان روند صعودی داشته و این اتفاق خوبی در راستای قانون جوانی جمعیت است؛ چون فرصت مناسبی را برای بارداری‌های آینده ایجاد خواهد کرد.

دریافت‌کنندگان یارانه کتاب را دوبرابر کرده‌ایم

در این روزهای بهاری شهر تهران حال و هوای متفاوتی را تجربه می‌کند. به وقت قرار اردیبهشتی این شهر با کتاب، شور و نشاط عجیبی در شهر جاری است و در بیشتر محافل حرف از کتاب و کتابخوانی است.

تهران بزرگ ترین خریدار اتوبوس های ایرانی

با وجود همه خرده‌هایی که به رویه پیش روی شهرداری تهران گرفته می‌شود، این نهاد هنوز رکورددار حمایت از خودروساز داخلی در بخش اتوبوسرانی است.
آمادگی اتوبوس بی‌آرتی، شاتل تاکسی و مترو برای اتصال به پایانه جدید شرق

مترو به پایانه شرق می‌رسد

پایانه مسافربری جدید شرق؛ پروژه‌ای که پیش‌ازاین باید بهره‌برداری می‌شد، اما 19سال است که بلاتکلیف مانده و مدیریت شهری تلاش می‌کند با تکمیل این ابرپروژه، فاز اول آن را خردادماه افتتاح کند.