• شنبه 28 بهمن 1402
  • السَّبْت 7 شعبان 1445
  • 2024 Feb 17

خداحافظی با ترافیک آزادگان

لاین کندروی شمالی بزرگراه آزادگان در قالب صدو‌یکمین رویداد امید و افتخار امروز به بهره‌برداری می‌رسد
تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به‌ویژه طرح‌های بزرگراهی که منجر به کوتاه‌شدن مسیر ترددهای درون‌شهری می‌شود، در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد که بهره‌برداری از آنها در قالب رویداد امید و افتخار صورت می‌گیرد.
61 اقتصاددان خرداد 1401 می‌گفتند تورم ایران سه‌رقمی می‌شود اما نشد

رأی دادیم تورم چی شد؟

1- درحالی‌که تنها 13روز دیگر به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان‌رهبری زمان‌باقی است، جریان‌های ضد‌مردمی و معاند تلاش دارند با حربه‌ها و ابزارهای گوناگون، جامعه را از حضور پای صندوق‌های رأی ناامید کنند.

تورم؛ کنترل مرض و ریشه درمانی

در این یادداشت به عملکرد دولت و مجلس برای کنترل تورم در کشور می‌پردازیم.

600 هزار‌نفر: حداقل یک مخالف را پای صندوق می‌آوریم

«تا الان که رأی دادیم چه اتفاقی افتاده؟...»، «من رأی نمی‌دم چون تأثیری نداره...»، «رأی بدیم که اینترنت گرون بشه؟...» «شما بگو چرا باید رأی بدیم؟...» این روزها، این سبک جملات و عبارات نه از رسانه‌های معاند که از تلویزیون رسمی و رسانه ملی کشورمان به گوش می‌رسد.

پاس گل سلبریتی‌ها به کلاهبرداران

کوروش کمپانی که با تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها ادعا می‌کرد گوشی آیفون را 20میلیون تومان می‌فروشد با فراری شدن مدیرعاملش تعطیل شد تا سرمایه صدها مالباخته به باد برود.

یورش اسرائیل به مرکز درمانی اصلی در غزه

وزارت بهداشت فلسطین روز پنجشنبه در غزه از شهادت یک بیمار و زخمی‌شدن بیش از ۱۰نفر در حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به بیمارستان ناصر در خان یونس که تحت محاصره شدید قرار دارد، خبر داد.