• چهار شنبه 11 بهمن 1402
  • الأرْبِعَاء 20 رجب 1445
  • 2024 Jan 31

دست بسته بایدن

آمریکایی‌ها قادر به آتش بازی در غرب آسیا نیستند
میان پرونده هسته‌ای ایران و جنگ در غزه شاید نتوان ارتباط مستقیمی پیدا کرد، اما در فضای خاص خاورمیانه همه‌‌ چیز به هم مرتبط می‌شود. جنگ اسرائیل در غزه طی بیش از 3 ماه گذشته با واکنش گروه‌های مقاومت منطقه‌ای در غرب آسیا همراه شده و جنجالی‌ترین حمله صورت گرفته از سوی مقاومت اسلامی عراق علیه پایگاه نظامیان آمریکایی در مرز اردن و سوریه به کشته شدن حداقل 3نظامی آمریکایی و زخمی‌شدن 40نفر دیگر منجر شده است.

قهرمانان تولید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «حمایت دولت، به‌ویژه رفع موانع فضای کسب‌وکار» و «مسئولیت‌پذیری بخش‌خصوصی» را 2ضرورت مهم برای پیشرفت چشمگیر کشور دانستند.

بایسته‌های رونق کسب‌وکارها

سخنان روز سه‌شنبه 10بهمن‌ماه رهبر معظم انقلاب در جمع تولیدکنندگان به‌طور ویژه بر مشکلات کسب‌وکارها ازجمله صدور مجوزها و کمبود نقدینگی در فضای تولید کشور تمرکز داشت.

آ‌ب‌ برای گردن‌کلفت‌ها بود

تصفیه‌خانه آب تهران در اراضی جلالیه در سال ۱۳۳۴ راه‌اندازی شد و لوله‌کشی آب به تمام نقاط تهران، تقریبا در سال ۱۳۴۰ تکمیل شد. هر جا آب و لوله‌کشی رفت، توسعه و بسط شهر نیز به آن نقطه رسید.

درآمد 123 اینفلوئنسر، 2/3هزارمیلیارد تومان

برخی از خبرنگارها سؤال‌شان را از روی متن و کتابی می‌خواندند و منتظر جواب می‌ماندند. اغلب هم دوربین موبایلشان را سمت وزیر می‌گرفتند تا جواب اختصاصی آقای وزیر به سؤال‌شان را فیلم بگیرند و لابد بفرستند برای انتشار در کانال خبری رسانه‌شان در شبکه‌های اجتماعی.

تاکسی‌های فراری در تور تاکسیرانی

ترافیک تهران روزگاری محدود به شب‌های عید و روزهای آخر سال بود، اما سال‌هاست که این ترافیک زمان نمی‌شناسد؛ یک تردد کوتاه‌مدت در خیابان‌های شهر گواه این مدعاست که ترافیک شب عید زودتر از موعد به خیابان‌های شهر رسیده است.

ایران؛ دارنده رتبه هشتم تولید فولاد در دنیا