• جمعه 29 دی 1402
  • الْجُمْعَة 8 رجب 1445
  • 2024 Jan 19

رکورد ۴۰ ساله صادرات شکست

سیدابراهیم رئیسی در چارچوب سفرهای استانی و برای بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران، دیروز پنجشنبه ۲۸دی‌ماه به شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند سفر کرد و در این روز ضمن بازدید از سد نیمه‌کاره نمرود، موضوعات مختلف مربوط به حوزه راه‌ها، مباحث مرتبط با حریم بستر رودخانه‌ها، ایجاد سیل‌بند و ساماندهی مسیل‌ها را بررسی کرد.
مروری بر شکست‌های صهیونیست‌ها از 7 اکتبر تا امروز

100 روز در طوفان

7 اکتبر۲۰۲۳، جوانان مقاومت فلسطینی با یک برنامه اطلاعاتی و عملیاتی، پس از ۶۰سال و برای نخستین‌بار وارد خاک مناطق اشغالی شدند و به رژیم اشغالگر صهیونیستی یادآوری کردند که این خانه غصبی است و درنهایت باید به صاحبان اصلی‌اش پس داده شود.

بزرگ‌ترین شکست رژیم صهیونیستی

این روزها با گذشت بیش از 3‌ماه از اجرای عملیات طوفان‌الاقصی و پس از آن تجاوز نیروهای صهیونیست به غزه، تقریبا کل جامعه بین‌الملل و به‌ویژه افکارعمومی به این جمع‌بندی رسیده‌اند که پایان‌دادن به مقاومت راهکار نظامی و حتی غیر‌نظامی ندارد و اسرائیلی‌ها نمی‌توانند مقاومت را حذف کنند.

تلفات نظامی صهیونیست‌ها در 100روز

رژیم صهیونیستی در 100روز اخیر متحمل ضربات سنگینی از سوی جبهه مقاومت شده‌است.

2 همسایه علیه تروریسم

در ساعات بامداد دیروز در نقاط مرزی ایران و پاکستان و در داخل خاک ایران انفجارهایی رخ داد که دولت پاکستان با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت آنها را به‌عهده گرفت و در پی آن، ایران خواستار توضیح فوری پاکستان شد

خبر آخر/پارلمان اروپا به آتش‌بس در غزه رأی داد

️پارلمان اروپا به آتش‌بس در نوار غزه و تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه به این باریکه رای داد.️
گفت‌وگو با فخرالدین صدیق‌شریف، بازیگر

مردم می‌گفتند برایمان استخاره بگیر!

از دهه 50 روی صحنه تئاتر رفته و تا امروز با بازی در ده‌ها فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی نقش‌های متنوعی در ژانرهای متفاوت از تاریخی تا دفاع‌ مقدس ایفا کرده است، اما شاید نقش‌آفرینی فخرالدین صدیق‌شریف در سه‌گانه «اخراجی‌ها» و سریال‌های تاریخی پربیننده‌ای چون «امیرکبیر»، «امام علی ع » و ... بیشتر از سایر نقش‌ها این هنرمند را در ذهن مخاطبان ماندگار کرده است.

100روز جنایت