• پنج شنبه 7 دی 1402
  • الْخَمِيس 15 جمادی الثانی 1445
  • 2023 Dec 28

حمایت از لیست خاص؛خط‌قرمز شهرداری

شهردار تهران در نشستی با مدیران این سازمان با بیان اینکه باید همه تلاش خود را در جریان انتخابات بر مشارکت پرشور شهروندان متمرکز و همه امکانات را برای تحقق این راهبرد بسیج کنیم، گفت: حمایت از یک فهرست خاص، خط قرمز شهرداری است.
دیدار هزاران نفر از زنان و دختران با رهبر معظم انقلاب

به افتخار زنان

رهبرمعظم انقلاب صبح دیروز چهارشنبه در دیدار هزاران نفر از زنان و دختران، به تبیین دیدگاه منطقی و عقلانی اسلام درباره ابعاد مختلف حضور زنان در خانواده و فعالیت نامحدود آنان در اجتماع، سیاست و مدیریت‌های سطوح گوناگون پرداختند و تأکید کردند: در اسلام راه هر نوع فعالیت اجتماعی برای زنان همچون مردان، باز است به شرط رعایت دو حساسیت مهم یعنی موضوع خانواده و مراقبت از خطر جاذبه‌های جنسی.

7مؤلفه مؤثر در مشارکت مردم در انتخابات

مهم‌ترین مولفه در نظام جمهوری اسلامی، اسلامیت نظام و ولایت است. این موارد در خطوط ترسیمی رهبر انقلاب در ادوار مختلف انتخابات بیان شده و ایشان موارد مذکور را در یک منظومه فکری واحد خاطرنشان کرده‌اند.

هدف: انهدام مافيای چهارراه

تصویر مات یک کودک در پشت شیشه‌های خودرو و تقاضای بی‌وقفه او برای فروش دستمال، گل و تمیز‌کردن شیشه‌های خاک‌گرفته، پشت هر چراغ قرمز شهر تکرار می‌شود و کمتر کسی است که با دوگانه کمک به این کودکان یا روی‌گردانی از آنها مواجه نشده باشد.

یک فرصت طلایی برای شایعه‌سازی

موضوع تغییرات مالیاتی در لایحه بودجه سال بعد و ثبت اطلاعات صنف طلا و جواهر در سامانه مودیان که مقرر بود از ابتدای دی‌ماه به شکل رسمی اجرایی شود به چالشی جدی برای سازمان امور مالیاتی تبدیل شده است.

ایران بین 10تولید‌کننده برتر واکسن دنیاست

کوچه‌ای برای آشتی