• شنبه 2 دی 1402
  • السَّبْت 10 جمادی الثانی 1445
  • 2023 Dec 23

شهردار تهران: اجازه استثمار کودکان کار را نمی‌دهیم

ساماندهی ویژه کودکان کار سر چهارراه‌ها از امروز آغاز می‌شود
یک دستمال کهنه به دور گردن داشت. دَر یک بطری آبی را سوراخ کرده بود و آب کثیف و سیاهی که درون بطری بود را روی شیشه ماشین‌های سر چهارراه می‌پاشید و با شیشه‌پاک‌کن‌های دستی به جان ماشین می‌افتد.
بحران آب در غزه با اعمال محدودیت‌های شدید اسرائیل

کربلای غزه

ساختمان‌های فروریخته، خیابان‌های مملو از آوارهای انبار شده و صدای بمباران‌هایی که در غزه قطع نمی‌شوند، تنها بخش کوچکی از بحران و مصیبتی است که این روزها در نتیجه جنگ رژیم‌صهیونیستی بر ساکنان غزه تحمیل شده است.

بحران آب در غزه و نسل‌کشی توسط صهیونیست‌ها

اولین حقی که در حقوق بشر و منشور سازمان ملل مورد اشاره قرار گرفته است، حق حیات است که در اندیشه اسلامی و در سایر عقاید و فرهنگ‌ها نیز مورد توجه واقع شده است.

3کوچه با یک نام

دره‌ای از محله کن که درختان سنجدش معروف بود
محله بهاران به سمت باغ‌های کن ۳کوچه با یک اسم دارد که نظر هر رهگذری را به‌خود جلب می‌کند؛ کوچه‌هایی که روی تابلوی آبی‌رنگ آنها نام «بستانک» حک شده است، اما درواقع نام این کوچه‌ها «پستونک» است.

شب طولانی خدمت در گلستان

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در ادامه دور دوم سفرهای استانی برای دیدار با مردم، پیگیری مصوبات دور اول سفرهای استانی و همچنین افتتاح چند پروژه، صبح پنجشنبه، ۳۰آذر‌ماه در آستانه طولانی‌ترین شب سال به استان گلستان سفر کرد.

آشغال‌های دوست داشتنی

درحالی‌که همه از زباله فراری هستند و از آن دوری می‌کنند، عده‌ای عاشق زباله هستند و به‌خاطر همین عشق کثیف، زباله‌ها را در خانه‌های‌شان جمع می‌کنند، درست مثل زنی میانسال که در خانه‌اش در شهرک اکباتان به مرور حدود 20تن زباله جمع کرده و باعث ایجاد بوی تعفن و جمع‌آوری سوسک و موش شده بود.

شکارچیان فرزندم را کتک زدند

علی‌سجاد جلالی همان محیط‌بانی ‌است که ویدئوی به آب زدن او در تالاب هورالعظیم برای جمع‌آوری تله‌های سیمی و دام‌های شکار پرندگان مهاجر و تخریب محیمه‌های گرفتارکردن پرندگان شکاری بارها در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد و او را تبدیل به یک چهره محبوب در حوزه محیط‌بانی کرد.

سرعت اینترنت بالا می‌رود

جاده آبشار‌های خروشان