04
شنبه 2 دی 1402
شماره 8979
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بهبود اقتصاد ایران از دوربین بانک جهانی

اقتصاد ایران
بانک جهانی می‌گوید: وضعیت شاخص رشد اقتصادی ایران در نتیجه رشد صادرات نفت بهتر شده و انتظارات تورمی هم در نتیجه ثبات در بازار ارز فروکش کرده است.
ویژه
چند روز پس از اظهارنظر منوچهر منطقی، معاون وزیر صمت مبنی بر تعیین قیمت خودرو توسط خودروسازان و پایان قیمت‌گذاری دستوری، سخنگوی شورای رقابت اعلام کرد: بازار خودرو همچنان انحصاری است و هیچ تغییری در نحوه مدیریت این بازار انحصاری اتفاق نخواهد افتاد.
رئیس‌جمهور در ادامه سفر‌های استانی خود به استان گلستان سفر کرد که این سفر دستاورد‌های اقتصادی محسوسی برای مردم استان داشت.
گزارش
در پی آغاز برخورد با شرکت‌های خودرو‌ساز با عنوان گرانفروشی و اعمال جریمه سنگین برای بهمن‌موتور، حالا در تازه‌ترین رویداد دو کارخانه لبنی نیز به پرداخت جرایم مالی متهم شدند و آنطور که یک مقام مسئول در وزارت جهادکشاورزی اعلام کرده، قرار است از تمامی واحد‌های تولیدلبنیات در سراسر کشور بازدید شود.

میانبرهای خرید خانه

باوجود افزایش شدید قیمت مسکن، همچنان خانوارها می‌توانند دوره انتظار خود برای خرید مسکن را به کمتر از یک‌سوم کاهش دهند
مسکن
در شرایط فعلی، تغییر معیارهای خرید مسکن می‌تواند مسیر خانه‌دار شدن را تا یک‌سوم برای خانوارهای طبقه متوسط کوتاه کند و شانس آنها برای خرید خانه مطلوب در سال‌های آینده را به چند برابر افزایش دهد.

تلاش برای کاهش دوباره سود وام نهضت ملی مسکن

وزیر راه و شهرسازی از تلاش برای کاهش نرخ سود ۱۸درصدی تسهیلات نهضت ملی مسکن خبر داده است.
مرغ ۱۰۰ هزار تومانی، گران فروشی است
حسین فاطمی، رئیس سابق اتحادیه سراسری صنعت مرغداری کشور، رشد تقاضا را یکی از علل افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار دانست و از افزایش تولید این محصول طی ماه‌های اخیر خبر داد .
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
هزینه عمل شما را شرکت بیمه می‌دهد اما آقای دکتر و تیم‌شان برای این عمل سخت، 45میلیون تومان می‌گیرند و باید به این شماره حساب واریز کنید!