• پنج شنبه 23 آذر 1402
  • الْخَمِيس 1 جمادی الثانی 1445
  • 2023 Dec 14

بزرگ‌ترین شهر بازی ایران در پارک لویزان

یکی از بهترین خاطرات کودکی ما برمی‌گردد به شب‌هایی که می‌رفتیم شهربازی؛ شب‌هایی که آدرنالین خونمان با ترن هوایی و چرخ و فلک بالا می‌رفت و با رنجر و سفینه فضایی به اوج می‌رسید.
نتیجه اصلاح فرآیند ‌غربالگری در یک سال

نجات 22هزار نوزاد سالم

دلایل زیادی درباره کاهش تولد در کشور عنوان می‌شود، اما سقط جنین یکی از مهم‌ترین آنهاست که بخش قابل‌توجهی از این اقدام به‌دلیل توصیه‌های تقریبا اجباری به غربالگری رخ می‌دهد. آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت نشان می‌دهد که 22هزار جنین سالم در کشور به‌دلیل غربالگری‌ها از بین رفته‌اند.

برای حفظ جنین و سلامت مادر

ماده۵۳ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صراحتا تأکید بر حفظ سلامت مادر و جنین دارد و نحوه استانداردسازی چگونگی تجویز و عملکرد پزشکان و اصلاح روش‌های غربالگری و تشخیصی به‌خوبی مشخص و معین شده است.

ما با یک انسان مواجه هستیم

گاهی تلقی ما این است که نوزاد ما تا به‌اصطلاح به دنیا نیامده و از شکم مادرش متولد نشده، هنوز گویا انسان نیست و با او مثل یک شیء برخورد می‌کنیم.

جزئیات کشف فساد بزرگ چای

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در گفت‌وگو با همشهری درباره تلاش‌های رسانه‌‌های معاند برای سیستماتیک نشان دادن فساد در کشور گفت: مهم‌ترین موضوعی که در ابتدا باید به آن اشاره شود، این است که فساد در نظام مقدس جمهوری اسلامی سیستماتیک نیست.

شمارگان «کشتی پهلوگرفته» شجاعی از 633 هزار گذشت

«کشتی پهلوگرفته» پرفروش‌ترین اثر سید مهدی شجاعی به مناسبت ایام فاطمیه و وفات حضرت فاطمه‌زهرا س توسط نشر نیستان به چاپ پنجاه و نهم رسید.

یهودیت علیه صهیونیسم

«در تاریخ دین یهود، گروه‌های مختلفی دچار انحراف ایمانی شدند اما صهیونیسم بدترین آنهاست.» این بخشی از اظهارات حییم بریسکر، خاخام ارشد یهودی در قرن گذشته است.

تشرف به عمره از هفته آینده!

قبرستانی قدیمی در دل بازار مولوی

دهه دوم فاطمیه هیئت کجا برویم؟