• دو شنبه 13 آذر 1402
  • الإثْنَيْن 21 جمادی الاول 1445
  • 2023 Dec 04

ماهیگیری به سبک یمنی‌ها

ارتش یمن، یک کشتی باری صهیونیستی و یک ناو آمریکایی را هدف حمله خود قرار داد
کمتر از 24ساعت پس از آنکه رژیم صهیونیستی 700فلسطینی را در یک شبانه روز با بمباران هوایی در غزه به شهادت رساند، نیروهای یمنی در دریای سرخ عملیات ضدصهیونیستی خود را از سر گرفته و در حمایت از مردم فلسطین دست به یک عملیات نظامی جدید زده اند.

حمله زامبی ها

دیروز با ترندشدن آهنگ «نرو سمیه...» بر سر زبان‌ها افتاده بود و امروز با وایرال‌شدن موزیک‌ویدئوی «خاله لیلا...» و استفاده تبلیغاتی از نام و پوستر یکی از فیلم‌های سینمایی روز، به شهرت رسیده است.

افشای یک ماموریت؛ از مصی تا ساسی

دوران جالبی است. چکیده و فشرده همه آنچه ده‌ها سال بر سر بشر آمده در حال رخ‌دادن است. حالا عموپورنگ دل‌رحم، نالیده که چطور ممکن است ساسی‌مانکن اینقدر بی‌رحم باشد که روح کودکان پاک ایران را اینطور آماج حمله بی‌امان کند؟

«پونی» ایران‌،‌جهانی می‌شود

اسب کاسپین یا همان اسبچه خزری که ارتفاعی بسیار پایین‌تر از اسب‌های معمول داشته و در صنعت گردشگری و آموزش کودک کاربرد بسیار دارد، حالا در ایران ثبت ملی شده و پرونده ثبت جهانی این نژاد در فهرست میراث ناملموس یونسکو در دست تهیه است.

ساخت تفرجگاه جدید در گودال های شنی

شن‌چاله‌های تهران حدود 400هکتار است که 120هکتار آن به‌دلیل داشتن عمق بیش از 100متر به ابر شن‌چاله یا غول شنی معروف هستند که در محدوده منطقه18 قرار دارند؛ غول‌هایی که به‌دلیل شرایط ناپایدارشان، هرلحظه ممکن است بخشی از پایتخت را ببلعند.

خداحافظی تهرانی‌ها با آسفالت‌های کهنه

به خاطر پول و شهرت بازیگر نشدم!