• شنبه 27 آبان 1402
  • السَّبْت 5 جمادی الاول 1445
  • 2023 Nov 18

سفر به کیش و قشم ارزان می‌شود

مدیریت مناطق آزاد به‌دنبال ارزان‌سازی سفر گردشگری به این مناطق است و محورهایی را نیز برای تحقق این رویای دیرینه در دستور کار قرار داده است تا خانوارها بتوانند با استفاده از ابزارهایی که بانک‌ها در اختیار آنها قرار می‌دهند، سفر گردشگری به این مناطق را در سبد هزینه‌ای خود جای دهند.

جنگ با نوزادان

بیش از 40روز است که رژیم صهیونیستی مشغول بمباران غزه است و در این میان نظامیان صهیونیست از بمباران هیچ مکانی چشم‌پوشی نکرده‌اند.

شکست صهیونیست‌ها در منحرف‌کردن افکارعمومی

آن‌چه مسلم است در همه جنگ‌ها حمله و بمباران بیمارستان‌ها به هر بهانه‌ای که صورت بگیرد، غیرقابل‌قبول و جنایت جنگی است.

پشت پرده قطع درختان کاج سعدآباد

مسئولان کاخ‌موزه سعدآباد: سوسک چوبخوار، خشکیدگی تنه و آفت‌زدگی، عوامل قطع درختان سعدآباد بود
قطع درختان سعدآباد در چند روز گذشته در فضای مجازی جنجال به پا کرد؛ این درحالی است که مدیران این مجموعه تاریخی - فرهنگی تا عصر دیروز درخصوص این خبر واکنش نشان ندادند.

جدیدترین صادرات ایران؛ سریال

زمانی که «شهرزاد» در شبکه خانگی توزیع شد، حدود ۱۲ تا ۱۴میلیارد تومان هزینه اولیه ساخت آن بود‌ و از محل فروش دی.وی.دی‌های سریال در تیراژ ۵۰۰هزارتایی برای ۲۶قسمت ‌توانست بیش از ۳۹میلیارد تومان فروش و بیش از ۲۵میلیارد تومان سود خالص داشته باشد.

آموزش معلمان برای ترویج کتابخوانی

هفته کتاب با کلی برنامه‌های جذاب از راه رسیده و اگر اهل کتاب و کتابخوانی هستید، از امروز تا پایان آبان‌ماه فرصت خوبی است تا از برنامه‌های مختلف متولیان فرهنگی در این حوزه بهره ببرید.

استقبال با شکوه در بام ایران

قطار سفرهای استانی دولت‌سیزدهم در دور دوم، در نهمین مقصد به ایستگاه چهارمحال‌وبختیاری رسید و رئیس‌جمهور روز پنجشنبه وارد شهرکرد، مرکز این استان شد؛ سفری که با برنامه‌ها و دستورکارهای متنوعی همراه بود.

دستاوردها و مصوبات نهمین سفر استانی در دور دوم

شپش سر؛مهمان پردردسر