• جمعه 19 آبان 1402
  • الْجُمْعَة 26 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Nov 10

گام‌های بلند برای ایجاد منطقه تجارت آزاد

سیدابراهیم رئیسی، در جدیدترین سفر خارجی خود روز گذشته در شانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی اکو در تاشکند شرکت کرد.
دستاوردهای سفر شهردار به چین حل؛ مشکلات با دیپلماسی شهری

تقدیم به تهرانی‌ها

کشور چین و 13شهر آن ازجمله پکن مقصد سفر علیرضا زاکانی، شهردار تهران و هیأت مدیران شهری بود که این سفر 13روز به طول انجامید.

تأمین مالی قراردادها با چین

شهردار تهران پس از سفر 13 روزه به چین، پیگیر قراردادها و تفاهمنامه‌های منعقده شده است، در همین راستا هیأت چینی پس از سفر شهردار تهران، موضوعات و قراردادها را پیگیری کرده و برای بحث نیروگاه زباله‌سوز وارد ایران شده‌اند که بررسی‌های خود را انجام می‌دهد پس از آن قرارداد دیگری با چینی‌ها درخصوص نیروگاه تولید برق و تامین برق از زباله‌ها خواهیم داشت که چینی‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند و برایشان هم توجیه اقتصادی دارد.

قرارگاه دیپلماسی شهری

سفر شهردار تهران و هیأت همراه به چین، نقطه عطف در مدیریت شهری دوره جدید و بلکه در دهه گذشته بوده است و می‌توان به‌عنوان یکی از سفرهای پردستاورد مدیریت‌های شهری طی سالیان گذشته از آن یاد کرد.

تورم مواد غذایی در ایران نصف شد

بانک جهانی در جدیدترین گزارش اعلام کرد، نرخ تورم مواد غذایی در ایران در 12‌ماه منتهی به شهریور امسال به 37.4درصد کاهش یافته و نسبت به یک سال گذشته تقریبا نصف شده است.

گام بلند کیانی برای المپیک

ناهید کیانی با قهرمانی در تورنمنت اردن به المپیک نزدیک‌تر شد.

فهرست تحقیر صهیونیست‌ها

جنگ در غزه در شرایطی ادامه دارد که اشغالگران تا‌کنون متحمل خسارات قابل‌توجهی شده‌اند؛ حتی مقامات نظامی و سیاسی تل‌آویو نیز به تلفات گسترده در جریان نبرد علیه غزه اذعان دارند و چند روز پیش «یوآو گالانت»، وزیر جنگ اسرائیل در توضیح تلفات نظامیان گفته بود که از دست‌دادن سربازان در نبرد با حماس در غزه ضربه‌ای سخت، دردناک و اجتناب‌ناپذیر است.
گفت‌وگو با احمد نجفی، بازیگر و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون:

برخی دنبال سیاه‌نمایی ویزا و جایزه هستند!

3 دهه پیش با «دندان مار» پا به دنیای بازیگری گذاشت و به‌خاطر قد و قامت بلند و چشمان رنگی‌اش «آمریکایی سینمای ایران» لقب گرفت.

ابعاد شکست‌های نظامی اسرائیل

سانسور کودک‌کشی با ماسک آزادی‌بیان

خبر آخر/رئیسی به عربستان می‌رود

پروتکل روزهای بارانی