• سه شنبه 16 آبان 1402
  • الثُّلاثَاء 23 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Nov 07

رکورد شکنی در ساخت خطوط مترو

شهردارتهران گفت که ماهانه بیش از یک کیلومتر خط مترو در پایتخت ساخته می شود
چندی پیش شهردار تهران طی سفر به چین مهم‌ترین قراردادهای ادوار مدیریت شهری پایتخت را منعقد کرد. پس از انتشار اخبار این تفاهمنامه‌ها و قراردادها که بیشتر به حوزه حمل‌ونقل عمومی اختصاص داشت همه موافقان و مخالفان مدیریت شهری از این اقدام زاکانی تقدیر کردند و گفتند حمل‌ونقل عمومی تهران از بن‌بست خارج شده است.

تماشاخانه سران عرب

حدود 7 قرن پیش، «خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی»، شاعر بزرگ ایران در غزلی معروف با سوزی از داغ دل گفت «من از بیگانگان دیگر ننالم / که با ما هر چه کرد آن آشنا کرد»؛ امروز هم که جنگ ضدانسانی علیه کودکان و مردم فلسطین در نوار غزه جریان دارد، مواضع شرم‌آور برخی سیاستمداران کشورهای مسلمان و عربی منطقه یادآور همین بیت معروف حافظ است.

جبهه حقیقی مبارزه با غزه رسوا کردن ظلم و ظالم

جامعه وقتی به ظهور نزدیک می‌شود و طلب امام زمان شدت پیدا می‌کند که ادراک جهل و ادراک ظلم در انسان‌ها آشکار شود و گرنه صرف وجود ظلم و جهل باعث ظهور نمی‌شود؛ به‌عبارتی باید نبود علم و عدل درک شود.

حرکت حکومت‌ها

پیام‌های رهبری و حضرت امام ره درباره حج را دوباره مرور کنید. همگی حج را دارای 2نکته کلیدی می‌دانند؛ یکی وحدت مسلمین و دیگری مبارزه و برائت.

پذیرش معتادان خاص در یاورشهرها

اخیرا کلیپی در فضای مجازی پخش شده و فردی نسبت به حضور برخی معتادان خاص در شهر واکنش نشان داده است و سپس عنوان کرده مراکز تخصصی برای پذیرش برخی از معتادان با شرایط خاص در شهر وجود ندارد.
رهبرمعظم انقلاب در دیدار نخست‌وزیر عراق تأکید کردند

آمریکا شریک جنایت‌هاست

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبرمعظم انقلاب پیش‌از ظهر دیروز دو‌شنبه در دیدار محمد شیاع‌السودانی، نخست‌وزیر عراق و هیأت‌همراه، با قدردانی از مواضع خوب و قوی دولت و ملت عراق در حمایت از مردم غزه، بر لزوم افزایش فشارهای سیاسی دنیای اسلام به آمریکا و رژیم صهیونیستی برای توقف کشتار مردم غزه تأکید کردند و گفتند: کشور عراق به‌عنوان یک کشور مهم در منطقه، می‌تواند در این زمینه نقش ویژه‌ای داشته باشد و یک خط جدید را در دنیای عرب و جهان اسلام به‌وجود آورد.

حمایت قاطع شهروندان از پوشاک ایرانی

تهران در آغوش تهرانی‌ها