• دو شنبه 15 آبان 1402
  • الإثْنَيْن 22 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Nov 06

نسخه چینی برای کاهش آلودگی هوا

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش سفر به شهرهای چین، خواستار اهتمام ویژه دولت در رفع مشکلات پایتخت شد
سفر علیرضا زاکانی، شهردار تهران به کشور چین و بازدید از شهرهای مختلف و گفت‌وگو با شهردار پکن و مدیران برخی از شرکت‌های خودروساز، با محوریت حمل‌ونقل عمومی انجام شد و مهم‌ترین دستاورد این سفر فعال‌شدن قرارداد 630دستگاه واگن مترو پس از 7سال بود.

فهرست تحقیر صهیونیست‌ها

جنگ در غزه در شرایطی ادامه دارد که اشغالگران تا‌کنون متحمل خسارات قابل‌توجهی شده‌اند؛ حتی مقامات نظامی و سیاسی تل‌آویو نیز به تلفات گسترده در جریان نبرد علیه غزه اذعان دارند و چند روز پیش «یوآو گالانت»، وزیر جنگ تل‌آویو در توضیح تلفات نظامیان گفته بود که از دست‌دادن سربازان در نبرد با حماس در غزه ضربه‌ای سخت، دردناک و اجتناب‌ناپذیر است.

سفر نخست‌وزیر عراق به تهران و چند نکته مهم

محمد شیاع‌السودانی، نخست‌وزیر عراق امروز دوشنبه، سفر منطقه‌ای خود را با تمرکز بر تحولات غزه آغاز می‌کند که تهران مقصد نخست وی خواهد بود و سپس راهی برخی از کشورهای خلیج‌ فارس خواهد شد.

درس دانش‌آموز 10ساله به نامزدهای انتخاباتی

ابوالفضل بختیاری، دانش‌آموز کلاس پنجم دبستان شهید شکراللهی غرغن شهرستان فریدن در استان اصفهان است. ابوالفضل به‌دلیل فعالیت‌های شورای دانش‌آموزی در روزهای گذشته خبرساز شد.

جشن نجومی اما «فرمالیته»

چند سالی ا‌ست که عنوان «فرمالیته» حسابی در دل دختران و پسران دم‌بخت، جا باز کرده است.

حمایت از مقاومت سیاست همیشگی

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بافت فرسوده در مسیر نوسازی