• چهار شنبه 5 مهر 1402
  • الأرْبِعَاء 12 ربیع الاول 1445
  • 2023 Sep 27

اولین طلا تور شد

مسابقات والیبال انتخابی المپیک پاریس از 8مهر در برزیل، چین و ژاپن برگزار می‌شود و همزمانی این مسابقات با بازی‌های آسیایی به نفع کاروان ورزشی ایران در هانگژو شد.

همسر رئیسی چه تصویری را شکست؟

مسئله زن در جمهوری‌اسلامی، یکی از آن موضوع‌های اساسی‌ای است که هویت انقلاب اسلامی را به بهترین و روشن‌ترین وجه می‌نمایاند. یک وجه از تلاش‌های دشمن برای تخریب جمهوری اسلامی نیز شکل دادن به تصاویر انحرافی یا ناقص از زن ایرانی مسلمان است.

ارائه تصویر درست از زن ایرانی با دیپلماسی زنانه

در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران که نگاه به زن با پیش از آن 180درجه تغییر کرد، همواره ارائه الگوی درست از زن مسلمان ایرانی در هاله‌ای از ابهام بود. امامین انقلاب به زن جرأت و جسارت و البته فرصت حضور دادند.

درباره مبارزه خانم علم‌الهدی

این نکته در میانه همه اخبار و وقایع جالب است که یکی از موفقیت‌های دولت آقای رئیسی به‌دست همسر آقای رئیسی محقق شده است. خانم علم‌الهدی یک زن اندیشمند و البته رسانه‌فهم است.

زبان دنیا را چه کسی بلد است؟

طی حدود 2سال گذشته وزارت خارجه ایران موفق شده با اتکا به دیپلماسی منطقه‌ای و متوازن با تعداد قابل توجهی از کشورهایی که در گذشته روابط‌شان با تهران قطع شده بود، باردیگر روابط خود را احیا کند.
نتایج نظرسنجی جدید همشهری اعلام شد

معلم خوب؛ دغدغه نخست والدین

موضوع ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس در ابتدای سال تحصیلی از آن دسته چالش‌های همیشگی برای اولیا، مدارس و آموزش و پرورش است؛ یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در آموزش و پرورش فرصت‌های نابرابری است که در ثبت‌نام وجود دارد و نگرانی‌های خانواده درباره اینکه آیا فرزندانشان را می‌توانند در یک مدرسه خوب ثبت‌نام کنند؟

20 هزار قطعه زمین هدیه فرزند‌آوری

تلویزیون همشهری