06
چهار شنبه 5 مهر 1402
شماره 8894
اقتصاد 1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیام اولتیماتوم رئیس‌کل

چهره روز
محمدرضا فرزین، رئیس‎ کل بانک مرکزی می‌گوید: ‌امروز شاهد هستیم که برخی از بانک‌ها که بانک تجاری هستند، بنگاه‌داری می‌کنند.
ویژه
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با تقاضایی که در بازار وجود دارد، عرضه و تقاضا همخوانی ندارد و کمبود بلیت وجود دارد؛ گفت که به همین دلیل توسعه ناوگان ریلی را در دستور کار قرار داریم اما در عین حال نظارت بر بازار و مقابله با سوداگری هم اهمیت دارد.
چند روزی است که اظهارات وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره سامانه یکپارچه فروش خودرو حاشیه‌ساز شده و گمانه‌زنی‌هایی را درباره تغییر احتمالی شیوه فروش خودرو ایجاد کرده است.
آموزش
صندوق‌های سرمایه‌گذاری ابزار‌های جدید مالی هستند که از چند دهه پیش در دنیا به‌کار گرفته شدند.

پشت پرده پیامک 240 میلیون تومانی

طبق تعهد محضری متقاضیان نهضت ملی مسکن، واریز بموقع آورده نقدی الزامی است؛ در غیراین صورت از پروژه حذف می‌شوند
مسکن
متولیان نهضت ملی مسکن برای وصول مطالبات از متقاضیان بدقول، پیامک اخطار فرستاده‌اند و ازآنجا ‌که این پیامک طبق تعهدنامه محضری متقاضیان ارسال شده، بهتر است جدی گرفته شود.

هدف‌گذاری برای خودکفایی در 5محصول اساسی استراتژیک

محمدعلی نیکبخت، وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اینکه در ۵محصول اساسی استراتژیک باید به‌خودکفایی صددرصدی برسیم، گفت: در خرید تضمینی گندم باید برای سال بعد رکورد جدیدی بر جای بگذاریم و با توجه به پیش‌بینی‌های بارندگی‌ها، امیدواریم شرایط تولید در بهار آینده مساعدتر باشد.
در تولید قطعات ریلی به‌خودکفایی رسیدیم
مهرداد بذرپاش، وزیر راه‌وشهرسازی: در گذشته برای سوزن‌های صنعت ریلی هم وابسته بودیم اما در حال حاضر شاهد آن هستیم که در خدمات سیگنالی و موتور به‌خودکفایی رسیده‌ایم.
PDF اقتصاد 1
کوتاه اقتصاد 1
قیمت هرگرم طلای 18عیار دیروز 3694تومان نزول کرد و به 2میلیون و 309هزار و 662تومان رسید.
قیمت هواپز