• شنبه 1 مهر 1402
  • السَّبْت 8 ربیع الاول 1445
  • 2023 Sep 23

یک کارت برای تمام شهر

خدمت‌رسانی به شهروندان در پلتفرم‌ها و به‌طورکلی بستر مجازی، رویکرد مدیریت شهری است که در راستای تحقق شهر هوشمند از یک‌سو و عمل به تکالیف برنامه چهارم توسعه و پیشرفت تهران از سوی دیگر، با جدیت پیگیری می‌شود.
جوانان امروز مثل جوانان دفاع مقدس گره‌گشای مشکلات کشورهستند

همان جوانان

دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشکسوتان عرصه دفاع‌مقدس در روز چهارشنبه و در آستانه آغاز هفته دفاع‌مقدس با یک گزاره پررنگ همراه بود.

نرم‌افزار دفاع‌مقدس

جان «دفاع‌مقدس» چه بود؟ پاسخ به این سؤال بسیار حیاتی و کارساز است؛ چرا که در سال‌های اخیر تحریفات رسانه‌ای بسیاری بر تاریخ جنگ 8ساله وارد آمده است تا نیت و اهداف واقعی رزمندگان و فرماندهان جبهه را بپوشاند.

دعوت از حناچی برای مناظره

بحث خرید واگن‌ها که ابتدا 630 مورد بود و بعد به 790 مورد رسید دارای یک روایت مهم است. در سال95 برای تامین واگن برای شهر تهران قراردادی امضا و در سال97 نهایی شد، اما نه دولت وقت عزمی در اجرای آن داشت و نه شهردار سابق تهران پیگیر این مسئله بود.

رژه اقتدار نیروهای مسلح در کشور

به‌مناسبت آغاز هفته دفاع‌مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح، دیروز جمعه در سراسر کشور برگزار شد.

پایان واردات واکسن‌های حیاتی کودکان

بهرام‌ عین‌اللهی، وزیر بهداشت از آغاز احداث مرکز تولید واکسن‌های پنوموکوک و روتاویروس در مجتمع تولیدی تحقیقاتی انستیتوپاستور خبر داده و اینکه ایران از واردات آنها بی‌نیاز خواهد شد.

سنگین و رنگین

فرنگی‌کاران ایران دیشب ۳ مدال رنگارنگ از مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ گرفتند؛ طلا، نقره و برنز. خوش‌رنگ‌ترین مدال نصیب امین میرزازاده شد، کشتی‌گیر سنگین‌وزن که در ثانیه‌های آخر هم حریف و هم تماشاگران را غافلگیر کرد.

رونمایی از تازه‌ترین موشک‌ها و پهپادهای نیروهای مسلح