• دو شنبه 13 شهریور 1402
  • الإثْنَيْن 18 صفر 1445
  • 2023 Sep 04

اطلاعات بی‌دفاع کاربران ایرانی

هکرها اطلاعات شخصی میلیون‌ها کاربر ایرانی را در اینترنت به حراج گذاشته‌اند و هنوز لایحه حفاظت از داده و حریم خصوصی در ایران به سرانجام نرسیده است
طی روزهای گذشته خبرهایی در شبکه‌های اجتماعی درباره هک و نشت اطلاعات یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی منتشر شده بود.

شکست پروژه‌های حاشیه‌سازی

در شرایطی که براساس آخرین آمارهای اعلام‌شده از سوی مسئولان مربوطه، تاکنون بیش‌ از 3میلیون ‌و600هزار نفر برای شرکت در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی از مرزهای کشور خارج شده‌اند، جریان‌های معاند برای به حاشیه راندن این شکوه و عظمت، در حال تقلای بیهوده هستند.

این مردمی که می‌گویند کجا هستند؟

یکم؛ گفتند مردم از دین و اهل‌بیت جدا شدند. اصل ادعا که عصاره بلاهت است، اما نظرسنجی چند نهاد معتبر نشان می‌داد بیش از 80درصد مردم سیاه می‌پوشند و در مجالس عزا شرکت می‌کنند. امسال هم تا امروز رکورد زائران ایرانی به عراق شکسته شد؛ 3.5میلیون نفر.

وظیفه مهم در مقابل حملات دشمنان به اربعین

توجه و اقبال جهانی به مسئله اربعین موضوعی انکارنشدنی است، اما بعد مهم و قابل توجه این موضوع حملات چندساله رسانه‌های معاند داخلی و خارجی به این پدیده بی‌نظیر است.

احکام سنگین برای آشوبگران غربی

«2میلیون زندانی که 75 درصد آنان به 10سال حبس یا بیشتر، محکوم شده‌اند؛ آمریکا در صدور احکام سنگین برای مجرمان در جهان پیشرو است»؛ این خلاصه‌ای از گزارش شورای عدالت کیفری آمریکا در سال 2020 است.

پرنده‌ها از پایتخت نمی‌روند

هرچه تا پیش از این گزارش شنیده‌اید را کنار بگذارید، هنوز هم صدها گونه پرنده در شهری نظیر تهران وجود دارند و با وجود همه آلودگی‌های صوتی و هوا، این شهر را ترک نکرده‌اند.

زنان انگیزه بیشتری دارند

هدیه کاظمی با نتیجه‌ای که در مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان گرفت، می‌تواند حالا با اطمینان از مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو بگوید یا از رویای حضور در بازی‌های المپیک پاریس، اما ترجیح می‌دهد واقع‌بین باشد.

صادرات ایران به افغانستان در سال 2021میلادی