• چهار شنبه 8 شهریور 1402
  • الأرْبِعَاء 13 صفر 1445
  • 2023 Aug 30

پایان تأثیر دلار بر سفره مردم

رئیسی در پاسخ به سؤال خبرنگارهمشهری که پرسید« شما تاکنون در 10اجلاس بین‌المللی شرکت کرده‌اید که در سطح کلان قطعا آثار و برکات فراوانی دارد، ولی چه زمانی می‌توانیم آثار این حضور را در سفره مردم ببینیم؟» گفت: این سؤال همه افرادی است که دغدغه‌مند هستند.

احترام جایگزین تحقیر شد

آخرین آمارها نشان می‌دهد تاکنون بیش‌از 2میلیون ‌و700هزار نفر برای حضور در راهپیمایی باشکوه اربعین در سامانه «سماح» ثبت‌نام کرده‌اند؛ آماری کم‌نظیر که بیش ‌از هر چیز از ثمربخشی اقدام‌های انجام شده طی یکی، دو سال اخیر با هدف تسهیل سفر زائران حکایت دارد.

افزایش رضایت زائران اربعین از خدمت‌رسانی مسئولان

شور و شعور حسینی ع که این روزها در آستانه فرا رسیدن اربعین در کشور برپاست، نمودی دیگر از ارادت مردم ایران به اهل‌بیت عصمت و طهارت است و از خلق حماسه‌ای دیگر خبر می‌دهد.

اربعین؛ حج بزرگ

برای عزیمت به حج عمره، کتاب «حج نماز بزرگ» را مطالعه کردم. نویسنده محترم جناب آقای دکتر حداد‌عادل، نام این کتاب که به توصیف و تبیین مناسک حج می‌پردازد را «حج نماز بزرگ» گذاشته،.

بازی با شیر در ویلای شخصی

تمایل به‌نگهداری گونه‌های جانوری بزرگ‌جثه و عجیب در بین ایرانی‌ها بیشتر شده است.

سریال تعرض به زنان ورزشکار‌در غرب

«سوءاستفاده سیستماتیک از زنان در ورزش»؛ این عبارت از هفته گذشته که «لوئیس روبیالس»، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، در اقدامی غیراخلاقی مهاجم تیم فوتبال زنان اسپانیا را بوسید، بارها در رسانه‌های مختلف جهان بازنشر شده است.

نزول بازار دارایی‌ها در 5‌ماه گذشته

تلویزیون همشهری