• جمعه 3 شهریور 1402
  • الْجُمْعَة 8 صفر 1445
  • 2023 Aug 25

اتحاد ابرقدرت‌های نوظهور

رئیس‌جمهور کشورمان که به دعوت رسمی سیریل رامافوزا، رئیس‌جمهور آفریقای‌جنوبی، برای شرکت در پانزدهمین نشست سران بریکس عازم آفریقای‌جنوبی شده بود، دیروز پنجشنبه به وقت محلی، به شهر پرتوریا رسید.

چرا نزدیک قله‌ایم؟

اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند به قله نزدیک شده ایم کاملاً مبتنی بر واقعیت موجود است اگر کسی واقع‌بینانه و فارغ از هوچی گری دشمن به پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب نگاه کند این در آستانه رسیدن به قله را خواهد دید.

بانوان زیر چتر حمایت دولت

با روی کار آمدن دولت سیزدهم، اقدامات متعددی در حوزه زنان و خانواده انجام شده که به ‌گفته انسیه خزعلی، از جمله مهم‌ترین آنها پیگیری بهبود وضعیت زنان سرپرست خانوار است.
تاملی بر سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره امید، ایمان و کار جهادی

شیب تند و قله

در خواندن این متن عجله نکنید. بیایید اخباری که در این 10سال اخیر شنیده‌ایم مرور کنیم و با نگاهی کلان آنچه رخ داده را تماشا کنیم. مثلا 13تیر۱۴۰۲ ایران عضو رسمی پیمان شانگهای شد.

رونالدو، نیمار و بنزما در ایران

قرعه کشی چهل و دومین دوره تاریخ برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسید که نتایج جالبی دست کم برای فوتبال ایران از دل آن بیرون آمد.

افزایش یارانه به 420 هزار تومان

با تسری شمولیت طرح «کالابرگ الکترونیک» به دهک‌های چهارم و پنجم، یارانه این دو دهک به شرط خرید نیمی از یارانه‌شان از همین سبد، از ۳۰۰به۴۲۰هزار تومان ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی افزایش می‌یابد.
گفت‌وگو با نجم‌‌الدین شریعتی

دعای خیر مردم بزرگ‌ترین سرمایه من

با آرامش، ادب و اخلاق مثال‌زدنی‌اش که گاهی سوژه شوخی‌هایی در فضای مجازی می‌شود، سال‌هاست پای ثابت اجرای برنامه‌های مذهبی تلویزیون است. نجم‌الدین شریعتی که سال 1371 با برنامه «نیم‌رخ» به سیما آمد و با برنامه‌های «زلال احکام» و «سمت خدا» بین مردم شناخته شد، این روزها برنامه «حسینیه معلی» را اجرا می‌کند.

کابوس تازه صهیونیست‌ها

شهر بی‌زباله‌ام آرزوست