• سه شنبه 27 تیر 1402
  • الثُّلاثَاء 29 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jul 18

2.5میلیارد دلار؛ در آمد گردشگری سلامت ایران

ترکیه و عمان، گام‌هایی جدی برای تبدیل شدن به یک رقیب مهم در صنعت گردشگری سلامت ایران برداشته‌اند. با وجود این موضوع اما این کشورها همچنان برای گردشگران سلامت جهان کشورهایی گران هستند. ترکیه تبلیغات گسترده‌ای را در حوزه گردشگری سلامت و درمان برای جذب متقاضیان سفر به ایران انجام داده .

سیراب با چمشیر

دیار آبشارها و بلوط‌ها و سرزمین ناشناخته‌های طبیعت و تاریخ، دیروز میزبان رئیس‌جمهور بود؛ سفری که دستورکارهای مختلفی داشت و با بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های گوناگونی همراه بود که به‌گفته کارشناسان، شتاب ویژه‌ای به قطار توسعه کهگیلویه‌وبویراحمد می‌بخشد.دیروز دوشنبه کاروان سفرهای استانی هیأت‌دولت سیزدهم، در ششمین مقصد خود طی دور دوم، درحالی به یاسوج رسید که پیگیری مصوبات دور نخست سفر رئیس‌جمهور به این استان، از محوری‌ترین برنامه‌های این سفر 2روزه به‌‌شمار می‌رود.

مقابله به مثل با روسیه به سبک خرازی

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی بهترین راه برای حل‌وفصل اختلافات ارضی ژاپن و روسیه درباره 4 جزیره واقع در اقیانوس آرام را «مذاکره مستقیم بین 2 کشور، به ویژه با توجه به شرایط کنونی و پرتنش منطقه شرق آسیا» دانست.

ابرپروژه‌هایی در خدمت توسعه و آبادانی

جشن احیای 44 واحد تولیدی کهگیلویه‌وبویراحمد با حضور رئیسی در کارخانه قند یاسوج برگزار شد
دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به کهگیلویه‌وبویراحمد که از دیروز دوشنبه آغاز شد، علاوه‌بر همه برنامه‌ها و دستورکارها، با افتتاح ابرپروژه‌هایی همراه بود که نقش قابل‌توجهی در جهش زیرساختی این استان خواهند داشت.

روزگار سیاه صهیونیست‌ها در آفریقا

«وقتی صحبت از رقابت قدرت‌های بزرگ در قاره آفریقا به میان می‌آید، غربی‌ها اغلب یک رقیب جدی را فراموش می‌کنند: ایران»؛ این بخشی از گزارش چند‌ماه پیش اندیشکده آمریکایی شورای آتلانتیک است که نسبت به گسترش روزافزون نفوذ ایران در قاره آفریقا به دولت آمریکا هشدار داده است.
امیرمحمد گل‌زاده بهترین پشت‌خط‌زن و ارزشمندترین بازیکن مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان از قهرمانی تیم ملی و عنوان‌های فردی خودش می‌گوید

ثابت کردیم قدرت والیبال جهانیم

امیرمحمد گل‌زاده می‌گوید در آینده والیبال جهان نام او را به نیکی یاد می‌کنند. شاید ادعای بزرگی باشد اما بیراه نمی‌گوید. در 19سالگی توانسته شایستگی‌هایش را ثابت کند. در مسابقات والیبال قهرمانی زیر 21سال مردان جهان که روزهای گذشته در منامه بحرین برگزار شد، او نقش پررنگی در قهرمانی تیم ایران داشت.