• جمعه 19 خرداد 1402
  • الْجُمْعَة 20 ذی القعده 1444
  • 2023 Jun 09

هر جایگاه یک کارت سوخت

از مردادماه امسال هر جایگاه فقط یک کارت سوخت در اختیار خواهد داشت. این طرح با هدف ساماندهی کارت سوخت جایگاه‌ها، مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق آن اجرا می‌شود.
با سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان شرقی جشن احیای واحدهای راکد تولیدی برپا شد

پایان تعطیلی 220 واحد‌تولیدی

آذربایجان شرقی، از دیروز 18خرداد‌ماه میزبان سیدابراهیم رئیسی است. سفر 2روزه‌ رئیس‌جمهور کشورمان که در پنجمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی‌اش به آذربایجان‌شرقی با هدف پیگیری مصوبات گذشته و ارزیابی میزان پیشرفت پروژه‌های پیش‌بینی‌شده انجام شده که دستاوردهای متعددی برای مردم این دیار داشته است.

نوجوانان پایتخت مطالبه‌گر می‌شوند

نگاه ویژه شهرداری تهران به اوقات فراغت نوجوانان
فصل تابستان و اوقات فراغت نزدیک است و باتوجه به اهمیت موضوع، مدیریت شهری در تلاش برای فراهم ساختن امکانات مطلوب برای استفاده گروه‌های سنی مختلف شهروندان در این حوزه است.

در همشهری آنلاین بخوانید

در همشهری آنلاین بخوانید

55 ساعت تلاش برای مهار آتش در بازار

حوادث شهری در اواسط این هفته همچنان ادامه داشت و خبر مهم بعدی آتش‌سوزی در انبار چسب بازار تهران بود. حوالی ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد، حادثه آتش‌سوزی در بازار سیدولی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد .
تفرجگاه‌های متفاوتی در 20 ماه اخیر برای همه سنین در گوشه وکنار شهر اضافه شده است

ثروت تفریحی جدید پایتخت

فرقی ندارد کودک‌باشید یا بزرگسال، علاقه‌مند به بوستان‌گردی یا موزه و تفریح در دل طبیعت، کافی است وارد محله‌ای شوید تا براساس سلیقه‌تان تفریح موردنظر خود را پیدا ‌کنید. در 20 ماه اخیر به تعداد مجموعه‌های فرهنگی و تفریحی خاص پایتخت افزوده شده و مدیریت شهری با تأکید بر کم کردن فاصله‌های شمال تا جنوب زمینه‌ای را فراهم کرده تا در بیشتر مناطق مجموعه‌ تفریحی برای استفاده مردم راه‌اندازی شود.

تهران؛ مظهر عصاره هنرهای کشور

ساپینتو مسافر قبرس شد

تهران؛ مظهر عصاره هنرهای کشور