• دو شنبه 19 دی 1401
  • الإثْنَيْن 16 جمادی الثانی 1444
  • 2023 Jan 09

مترو در مسیر ایستگاه 150

4ایستگاه بخش میانی خط 6حمل‌ونقل زیرزمینی تهران تا پایان سال تکمیل و درصورت تأمین نقدینگی، 3ایستگاه از خط 4 و 7 هم آماده بهره‌برداری می‌شوند
متروی تهران هم‌اکنون 143ایستگاه دارد و تا پایان سال بین 4 تا 7 ایستگاه دیگر از 3خط 4، 6 و 7 به شبکه حمل‌ونقل زیرزمینی پایتخت افزوده می‌شود؛ بنابراین اگر 7ایستگاه به مجموع ایستگاه‌های فعلی اضافه شود، متروی تهران در پایان سال1401، تعداد 150ایستگاه خواهد داشت.

آب خلیج‌فارس به مرکز ایران رسید

افزایش بحران‌های آبی در طول چند سال گذشته منجر به تسریع در طرح‌های انتقال آب از خلیج‌فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران شد.

پرواز رفت و برگشت!

پرواز همای در مجموعه آلبوم و اجرای زنده «آرش تا سرباز» در کنار هنرمندان دیگری قرار گرفت، مثل بسیاری از هنرمندان برای فعالیتش قراردادی نوشت و وجهی گرفت.

انتقال آب، راه آخر است

انتقال آب برای تامین نیازهای محدوده‌ای خاص، امری است که به‌عنوان تیر آخر ترکش باید مورد استفاده قرار گیرد، نه راه اول.

50کشور در فهرست لغو روادید

دولت سیزدهم به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فهرست 100کشور را برای لغو روادید بررسی کرده و از این میان، حدود 50کشور به‌عنوان بازار هدف گردشگری ایران برای لغو روادید درنظر گرفته شده‌اند.

فرزندخوانده‌های خاص

قصه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست بهزیستی و واگذاری آنها به خانواده‌های متقاضی، موضوعی است که هر بار‌ با خبر رها شدن یک نوزاد در خیابان‌های شهر، حسابی سروصدا به پا می‌کند.

به یاد هاشمی

دی‌ماه پرحادثه کشور، درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، عضو شورای انقلاب و صاحب‌منصب در کرسی‌های متعدد مسئولیت جمهوری اسلامی را هم در تقویم خود دارد.

جزئیات حملات موشکی سپاه به پایگاه‌های آمریکایی در عراق

فیات؛ نخستین اروپایی بازار خودرو