03
دو شنبه 19 دی 1401
شماره 8685
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آزادی مادران دربند

اجتماعی
پویش آزادی مادران زندانی برای چهارمین دوره جهت آزادی مادران سرپرست خانواری که به‌دلیل بدهی‌های مالی در زندان گرفتار شده‌اند، برگزار می‌شود.
ویژه
یکی از دلایل آلودگی هوا، کیفیت سوخت است که باید استاندارد باشد.
از تعداد اتوبوس‌های دریافتی شهرداری تهران ۱۷۵ دستگاه مورد پلاک شدند.
دومین همایش بین‌المللی «یاران حاج‌قاسم» دیروز به همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن شهید قندی این وزارتخانه برگزار شد.
سالگرد
برنامه «نامه‌ای به آسمان» به همت اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و با مشارکت شهرداری منطقه9 و بنیاد رودکی در میدان آزادی برگزار شد.

مترو در مسیر ایستگاه 150

4ایستگاه بخش میانی خط 6حمل‌ونقل زیرزمینی تهران تا پایان سال تکمیل و درصورت تأمین نقدینگی، 3ایستگاه از خط 4 و 7 هم آماده بهره‌برداری می‌شوند
گزارش
متروی تهران هم‌اکنون 143ایستگاه دارد و تا پایان سال بین 4 تا 7 ایستگاه دیگر از 3خط 4، 6 و 7 به شبکه حمل‌ونقل زیرزمینی پایتخت افزوده می‌شود؛ بنابراین اگر 7ایستگاه به مجموع ایستگاه‌های فعلی اضافه شود، متروی تهران در پایان سال1401، تعداد 150ایستگاه خواهد داشت.

تنظیم برنامه چهارم تهران در 5 محور

مدیریت شهری تهران مشغول تدوین برنامه 4ساله چهارم با رویکردهای هوشمندسازی و توسعه حمل‌ونقل همگانی است
دیروز یکصد و بیستمین جلسه شورای شهر تهران در 2 نوبت صبح و عصر و به‌صورت غیرعلنی برگزار شد و اعضای پارلمان شهری به بررسی ابعاد مختلف برنامه 4 ساله چهارم توسعه شهر تهران پرداختند.
مدیران خاطی در برف‌روبی برکنار شدند
پنجشنبه 15دی ماه در پی بارش برف به‌ویژه در مناطق شمالی پایتخت، نیروهای سایت برف‌روبی شهرداری تهران مشغول ارائه خدمات شدند، ، اما تأخیر و سهل‌انگاری نیروهای برف‌روب در بخشی از یک منطقه شهرداری تهران سبب بروز مشکلاتی شد که در نهایت با پیگیری سازمان بازرسی شهرداری تهران مدیران خاطی برکنار شدند.