• شنبه 19 آذر 1401
  • السَّبْت 16 جمادی الاول 1444
  • 2022 Dec 10

اعتراض به «اجرای قانون»در ایران

غربی‌ها و برخی همراهان داخلی‌شان به بهانه اجرای حکم محاربه به فضاسازی علیه ایران پرداختند
به‌دنبال اجرای حکم اعدام یکی از لیدرهای آشوب‌های اخیر به اتهام «محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم»، موج‌تازه‌ای از فضاسازی‌ها ازسوی جریان‌ها و رسانه‌های معاند با همراهی برخی دولت‌های غربی علیه ایران به‌راه افتاد.
کلنگ احداث مسکن در شانزدهمین شنبه امید و افتخار به زمین می‌خورد

11000خانه جدید برای تهرانی ها

صبح امروز در شانزدهمین شنبه امید و افتخار عملیات ساخت 11هزارو7واحد مسکونی در نقاط مختلف شهر تهران آغاز می‌شود.

در این مثلث چه باید کرد

این روزها در درون نظام درباره اینکه بهترین و موثرترین کار حاکمیت الان چیست و چه باید کرد؟ زیاد سخن به میان می‌آید. برای پاسخ به این مهم، فهم از صحنه می‌تواند پیش‌نیاز و مقدمه هرگونه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری باشد.

حکم محاربه و چالش‌های آن

محاربه و افساد فی‌الارض مانند دیگر مباحث فقهی و حقوقی دارای چالش‌های نظری است. متن قرآن‌کریم، روایات واردشده ذیل روایت، ‌شأن نزول، برداشت فقها و دیگر عوامل موجب شده است مانند همه امور حقوقی بحث و قیل و قال درباره آن بسیار باشد.

حقیقت تحریم شدنی نیست

در آستانه برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، دبیر جشنواره، میزبان اهالی رسانه شد؛ جشنواره‌ای که امسال با حاشیه‌های ناخواسته‌ای نیز مواجه شده است.

جزئیات تغییر تعرفه گاز خانگی در فصل سرما

تصمیم دولت درباره تغییرات جدید در تعرفه گاز بهای مشترکان خانگی با رویکرد کاهش دامنه مصرف در پله‌های 12گانه در 5اقلیم آب و هوایی به شرکت ملی گاز ایران اعلام شد.

بلای خاکستری

گاهی خواندن یک عدد به اندازه 100گزارش مفصل، اثرگذار است؛ مثل این عدد که در هزار روز اخیر، ساکنان پایتخت 356روز آلوده را گذرانده باشند؛ یا این عدد که تنها در سال گذشته 21هزار نفر جان خود را بر اثر آلودگی هوا از دست داده‌اند.

چه زمانی شناسنامه باید عکس دار شود؟ این افراد برای تعویض شناسنامه اقدام کنند