• چهار شنبه 2 آذر 1401
  • الأرْبِعَاء 28 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Nov 23

200کیلومتر معبر هموار شد

نهضت بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روها و معابر شهر تهران با سرعت در حال انجام است
از ابتدای سال تا‌کنون نزدیک به 200کیلومتر از معابر شهر تهران مناسب‌سازی شده است. مناسب‌سازی معابر در کلانشهر تهران به‌عنوان پایتخت اهمیت ویژه‌ای دارد.
چرا خرده‌شادی‌هایی از باخت ورزشی ایران مقابل انگلیس دیده شد؟

تسویه‌حساب سیاسی با تیم ملی

برقراری صلح و آرامش بخشی از مضامین همیشگی رویدادهای ورزشی در سطح بین‌المللی بوده‌ است. حفظ فاصله ورزش با سیاست‌زدگی و مناقشات حاکم بر فضای عمومی کشورها خط قرمز این رقابت‌ها بوده است.

این درد کجا بریم...

مصی علی‌نژاد از ناتو خواسته است که به ایران حمله نظامی کند. تا اینجای ماجرای هیچ؛ روشن بود که اینها حتی به براندازی حکومت هم راضی نیستند و دنبال نابودی این خاکند؛ به‌همین دلیل است که تجزیه کشور را دنبال می‌کنند.

خبری امیدوارکننده برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی

در پایان بیش از یک دهه توقف نوسازی ناوگان تاکسی‌‌های ون که نقش قابل توجهی در جابه‌جایی‌های درون‌شهری تهران ایفاء می‌کنند، سرانجام این قفل 10ساله شکسته شد.

6گام جدید در فعالیت‌های هسته‌ای ایران

سازمان انرژی‌اتمی طی اطلاعیه‌ای در واکنش به قطعنامه اخیر شورای‌حکام آژانس بین‌المللی انرژی‌اتمی اعلام کرد ضمن برداشتن 6گام جدید در فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران، تولید اورانیوم ۶۰درصدی را افزایش داده‌؛ گام‌هایی که با اطلاع آژانس برداشته شده‌است.

خلبانی که دعوت آمریکا را رد کرد

خلبان آموزش‌دیده از کشور آمریکا بود و هر بار بعد از کسب مهارت و موفقیت به ایران بازگشت تا برای مملکتش خدمت کند. او در کنار استادانی همچون شهیدان جواد فکوری، علیرضا یاسینی و فرج‌الله براتپور از پیشکسوتان ارتش پرورش یافته بود.

تهران؛ پایتخت حمایت از اهدای عضو

اهدای عضو ایران در مقایسه با کشورهای آسیایی مقام نخست را به‌خود اختصاص داده اما در دنیا این عدد 31 است و فعالان این حوزه آن را برای کشوری با بیش از 3هزار مرگ مغزی سالانه مناسب برای اهدای عضو، عدد قابل‌قبولی نمی‌دانند.

آمار و ارقامی از سوله‌های مدیریت بحران

حاضریم‌گفت‌وگو کنیم