• شنبه 7 آبان 1401
  • السَّبْت 3 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Oct 29

آنتی‌بیوتیک رسید

در محموله دارویی 50تنی، 3/5میلیون عدد انواع سوسپانسیون آنتی‌بیوتیک وارد کشور شد
50تن داروی آنتی‌بیوتیک شامل 3.5میلیون عدد انواع سوسپانسیون آنتی‌بیوتیک شب گذشته وارد کشور شد و براساس اعلام سازمان غذا و دارو، با توزیع این محموله بخش قابل‌توجهی از کمبودهای دارویی در کشور به سرعت برطرف خواهد شد.

فریاد پایان مماشات

اقدام تروریستی روز چهارشنبه در حرم شاهچراغ در شیراز ثابت کرد که دشمنان ملت ایران برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی فروگذار نیستند. آنان در تلاشند تا اهدافشان را که بارها با دست رد از سوی ملت ایران ناکام مانده است این بار به زور اسلحه و توسل به ترور و خشونت به نتیجه برسانند.

آداب و اخلاق دشمنی

در سیره جوانمردان و دینداران، دشمنی نیز دارای آداب و رسومی است که به‌رغم دشمنی، انسانیت و اخلاق در جای خود باقی می‌ماند.

وقتی پنجه‌های کشیده‌شده به رخ امنیت را نمی‌بینیم

امنیت، انتظار نخست انسان‌ها از حکومت‌هاست که امروزه ابعاد گسترده و متنوعی یافته است. فیلسوفانی که دغدغه عدالت داشته‌اند، آن را شرط ضروری عدل دانسته‌اند و کسانی که به رفاه می‌اندیشیده‌اند، آن را عامل اصلی آسایش شمرده‌اند.

هوشمند پارک کنید

طرح هوشمندسازی جای پارک در تهران با ایجاد 21هزار فضای پارک حاشیه‌ای در 14منطقه وارد فاز عملیاتی شد؛ جای پارک‌هایی که دسترسی به آنها از طریق نرم‌افزار «تهران من» امکان‌پذیر است.

جلال، از دوبله ایران رفت

جلال مقامی، دوبلور با‌سابقه سینما و تلویزیون ایران‌ پنجشنبه ۵ آبان و در سن ۸۱سالگی از دنیا رفت.زنده‌‌یاد مقامی به‌عنوان دوبلور و مدیر دوبلاژ آثار ماندگاری را از خود در عرصه سینما و تلویزیون ایران به ثبت رسانده است.وی در آثار مطرح سینمای جهان صداپیشگی بازیگران مطرحی چون رابین ویلیامز، رابرت ردفورد، عمر شریف، وارن بیتی، مونتگومری کلیفت، مارچلو ماستریانی، مایکل کین، استیو مک‌کویین، داستین هافمن، کلینت ایستوود، جک نیکلسون و آل‌پاچینو را انجام داده است.
پیام رهبر معظم انقلاب در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ ع

ید واحده در برابر آشوبگران

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درپی حادثه تروریستی در حرم حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ شیراز در پیامی تأکید کردند.

آنفلوآنزا را بیشتر بشناسیم