• سه شنبه 4 آبان 1400
  • الثُّلاثَاء 19 ربیع الاول 1443
  • 2021 Oct 26

بازی دلال‌ها در بازار مسکن

فعالان بازار مسکن می‌گویند متقاضیان مسکن دولتی از جنس تقاضای مؤثر بازار نیستند و حتی خروج قطعی آنها نیز تأثیری بر مناسبات بازار ندارد
نبض بازار مسکن در تهران این روزها متفاوت می‌زند و درحالی‌که فروشندگان واقعی اقدام به عرضه خانه خود به بازار کرده‌اند و مصرف‌کنندگان هم درحال گرفتن مظنه قیمت‌ها و یافتن خانه مطلوبشان هستند اتفاق تازه ممکن است معادلات را برهم بزند؛ چراکه به‌گفته فعالان بازار مسکن این روزها در سایه افت تعداد معاملات، دلال‌ها با هدف کسب سود در کوتاه‌مدت وارد بازار شده‌اند، این اتفاق ممکن است طرف عرضه و تقاضا را به سمت سوداگری سوق دهد.

معمای ماندگاری منع تردد شبانه

11‌ماه پیش، از نردبان موج سوم کرونا که بالا می‌رفتیم، ستاد ملی مقابله با کرونا طرح منع تردد شبانه را تصویب کرد‎؛ طرحی که قرار بود بعد از فروکش‌کردن موج سوم و چهارم کرونا در کشور برداشته شود اما این روزها با کم‌شدن تب و تاب موج پنجم همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد.
توصیه رئیسی به سفرای اروپایی

روابط با ایران را به آمریکا گره نزنید

مذاکره کننده ارشد هسته‌ای کشورمان فردا برای از سرگیری رایزنی‌ها با اتحادیه اروپا راهی بروکسل می‌شود
‌رئیس‌جمهور هنگام دریافت استوارنامه برخی سفرای خارجی در نهاد ریاست‌جمهوری از آنان خواست تحت‌تأثیر فشارهای آمریکا برای مقابله‌جویی با ایران قرار نگیرند.

بازگشت اسد

«او بازگشته است»؛ نشریه معتبر نیوزویک در تازه‌ترین شماره خود با انتشار این تیتر به همراه تصویر بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، در سطح رسانه‌های جهان جنجالی به‌پا کرده است. این نشریه حقیقتی را به تصویر کشیده که اگرچه برای همه روشن شده، اما هنوز بیان آن در برخی محافل غربی و عربی پرهزینه است.

تجلیل مدیریت‌شهری از قهرمانان کشتی

مراسم تقدیر از قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی در رقابت‌های جهانی۲۰۲۱ نروژ، در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی‌هاشمع واقع در خیابان فداییان اسلام با شرکت وزیر ورزش و جوانان، شهردار تهران و جمعی از پیشکسوتان و کشتی‌گیران برگزار شد.

آغازفصل سیلاب در استان‌های بارانی