17
سه شنبه 4 آبان 1400
شماره 8345
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

به‌جا مانده از مسابقه 257

ال‌کلاسیکو تمام شد اما آثار آن هنوز باقی است
جهان
پرونده ال‌کلاسیکوی شماره 257با تمام حاشیه‌هایش بسته شد؛ ال‌کلاسیکویی که نسبت به مسابقات قبلی حواشی کمتری داشت. با وجود این آثار حواشی هنوز از بین نرفته است.
ویژه
پرسپولیس و سپاهان 2 مدعی اصلی فصل گذشته بودند که به‌ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان شدند.
اگر فکر کرده‌اید لیگ ایران مثل بقیه لیگ‌های پاستوریزه دنیاست که همه حوادث درون زمین اتفاق بیفتد، سخت در اشتباهید.
تیم سپاهان در این فصل هم عادت فصل گذشته‌اش را فراموش نکرده و همچنان در این تیم تعداد گل‌‌ها بیشتر از امید گل ایجاد شده است.
مهدی طارمی این هفته در بازی پورتو برابر توندلا هر 3 گل تیمش را به ثمر رساند تا نخستین هت‌تریکش را با پیراهن این تیم تجربه کرده باشد.
تیم ملی امید ایران در نخستین مسابقه رسمی‌اش تحت هدایت مهدی مهدوی‌کیا به پیروزی رسید.
این روزها حجم انتقادات از فدراسیون فوتبال به‌شدت بالا گرفته که بخشی از این ماجرا، به اظهارات عجیب شخص عزیزی خادم مربوط می‌شود.

معارفه 3 امتیازی کوین یامگا

خرید خارجی استقلال در اولین بازی‌اش 2گل زد تا آبی‌ها بعد از 6سال به 2برد در 2هفته اول برسند
استقلال با برتری 2 بر صفر مقابل ذوب‌آهن، هم طلسم نبردن در فولادشهر را شکست و هم بعد از 6سال توانست لیگ را با 2پیروزی آغاز کند.

هفته تهاجمی!

مهاجمان ایرانی شاغل در اروپا هفته پرگلی را پشت سر گذاشتند
این هفته، هفته مهاجمان ایرانی شاغل در تیم‌های اروپایی بود، از زوج تیم ملی گرفته که در پرتغال و روسیه جشنواره گل به راه انداختند تا بازگشت انصاری‌فرد و گلزنی دوباره صیادمنش. همین داستان بهانه‌ای شد تا نگاهی دقیق‌تر به کارنامه این 4‌مهاجم در فصل جاری داشته باشیم.
وضعیت اضطراری
وضعیت اضطراری
دیشب اوله تا آستانه اخراج پیش رفته بود
هری مگوایر بازگشتی فاجعه‌بار از مصدومیت داشته. او یک گل به آتالانتا زده اما روی بیشتر گل‌های خورده منچستر در مصاف اروپایی و دیدار با لیورپول مقصر شماره یک بوده است.
حمیدرضا نداف به آینده امیدوار است. او نه از خودش که بیشتر از بازیکنان جوان تیم تعریف می‌کند؛ بازیکنانی که از نظر نداف با اینکه سنشان کم است، اما حرفه‌ای هستند، حتی رفتارشان. تنیس ایران با کاپیتانی نداف و همین بازیکنان جوان در مسابقات دیویس‌کاپ از دسته4 آسیا به دسته3 صعود کرد و نداف می‌گوید می‌شود به بازی در دسته‌های بالاتر هم فکر کرد.

برنامه بازی‌های امشب اروپا

این هفته به‌دلیل تعطیلی لیگ قهرمانان در لیگ‌های داخلی کشورهای اروپایی بازی‌ها ادامه می‌یابد و البته مثل یکشنبه که همه بازی‌های مهم هفته به این روز افتاده بود، بازی‌های خوب در روز دوم یعنی فرداشب برگزار می‌شود.

پشت‌خط زن/ بهترین ساحلی‌باز آسیا در سالن

ابوالحسن خاکی‌‌زاده، ساحلی‎باز برجسته هرمزگانی که پدیده مسابقات زیر 21سال آسیا-اقیانوسیه شده بود، به والیبال سالنی روی آورده و قطر پاسور دوم تیم هورسان رامسر در لیگ برتر شده است.

جدول‌اعداد | 4054

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
جدول 8345
لیگ برتر
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی