• سه شنبه 31 تیر 1399
  • الثُّلاثَاء 30 ذی القعده 1441
  • 2020 Jul 21

دلار نشست، بورس پرید

قیمت هر دلار آمریکا که در این هفته تا مرز 25هزارو600تومان پیشروی کرده بود، دیروز به 22هزارو600تومان رسید
در شرایطی که قیمت دلار در روز یکشنبه برای عبور از مرز 26هزار تومان خیز برداشته بود، دیروز از التهاب بازار ارز کاسته شد و قیمت هر دلار آمریکا نزدیک به 3هزار تومان کاهش یافت و تا لحظه تنظیم این گزارش به 22هزار و600تومان رسید.

نوبت به بازپس‌گیری آق‌مشهد می‌رسد؟

آیت‌الله‌سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه صبح دیروز در جلسه شورای‌عالی قضایی به صراحت اعلام کرد که «در حفظ حقوق عامه خط قرمز نداریم.» اشاره رئیس قوه قضاییه البته به صیانت از اراضی ملی و جنگل‌های کشور و بازپس‌گیری منابع طبیعی و انفال به‌دست‌اندازان عرصه‌های طبیعی بود.

راز بقای ثبات ارزی

سرانجام قیمت ارزهای جهانروای خارجی در بازار داخلی ایران دیروز فروکش کرد و انتظار این است که ثبات به بازار ارز کشور برگردد.

حتماً این بار تو دعوتی بودی

سلام آقا روح‌الله! سلام رفیق نیمه‌راه. زورم نمی‌رسد کلمه‌ها را جوری پشت سر هم ردیف کنم که نشان بدهد دلم چقدر آشوب است، چقدر می‌ترسم، چقدر حسرت می‌خورم، چقدر از همین حالا دلم برایت تنگ شده.

سرنوشت آق‌مشهد در انتظار تصمیم قوه قضاییه

یکی از نقاط مبهم در عرصه‌های طبیعی کشور، پرونده وقفی جنگل‌ها و منابع طبیعی است. در این خصوص برخی اراضی ملی از یک سو ملی محسوب می‌شوند و از سوی دیگر پرونده وقفی دارند.

جدال تولید با تحریم

صنعت نفت و پتروشیمی ایران پس از تلاش برای سرپا ماندن زیر سایه تحریم، با مانع دیگری به نام کرونا مواجه شد.

دولت الکاظمی؛ فرصتی برای کاهش تنش‌

سرانجام نوبت به سفرهای خارجی دولت مصطفی الکاظمی رسید؛ دولتی که هویت و شاید سرنوشت آن بیش از مسائل داخلی عراق به معادلات خارج از این کشور گره ‌خورده است.

خداحافظ رفیق

روح‌الله رجایی فرزند همشهری بود؛ با همشهری شروع کرد و تا همین چندی پیش، با نوشته‌های خود در همشهری توانست چند اتفاق مهم در حوزه اجتماعی را رقم بزند.