• دو شنبه 23 دی 1398
  • الإثْنَيْن 17 جمادی الاول 1441
  • 2020 Jan 13

ملاقات با امیر و سلطان

در همان روزی که ظریف برای تبریک به سلطان جدید عمان به مسقط رفته بود، امیر قطر به تهران آمد. در همین حال شاه‌محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان هم در راه تهران بود
تهران دیروز و امروز میهمانان دیپلماتیکی از کشورهای مختلف ازجمله قطر، پاکستان و سوریه دارد. محور اصلی این رایزنی‌ها تحولات بعد از ترور سردار سلیمانی و کاهش تنش در منطقه است.

مرهم یک صعود بر زخم سقوط

تیم ملی ایران آسان‌تر از چیزی که تصور می‌شد چین را شکست داد و به المپیک صعود کرد؛ در 3ست پیاپی با امتیازهای 25-14، 25-22و 25-14. این دومین صعود پیاپی والیبال ایران به بازی‌هایی بود که در 40سال اخیر تیم‌های ورزشی ایران فقط دو بار آن را تجربه کرده‌اند.

سختی‌های یک حرفه

رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران ایران روزهای بسیار سختی را می‌گذرانند. اعتماد مردم به آنها از دست رفته است و اگر مردم به روزنامه‌نگاران روی خوش نشان ندهند، دیگر این شغل به چه دردی می‌خورد؟

پیوستن یا نپیوستن به‌FATF

بین سال‌های 1377 تا 1387 که اوج حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی در بازار ایران بود و هنوز تحریم‌ها به‌شدت امروز وجود نداشت، بسیاری از بانک‌های خارجی نسبت به تأسیس نمایندگی جهت توسعه مبادلات تجاری خود اقدام می‌کردند.
دیدار امیر قطر با رهبر معظم انقلاب

ایران آماده همکاری‌های نزدیک‌تر با کشورهای منطقه است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی شب گذشته در دیدار شیخ تمیم بن حمد‌آل‌ثانی، امیر قطر و هیأت همراه تأکید کردند: شرایط کنونی منطقه بیش از پیش نیازمند تقویت ارتباطات کشورهای منطقه و تأثیر نپذیرفتن از القائات بیگانگان است.

هشدار! سلامت نسل‌آینده در‌خطر‌است

از فاجعه می‌گویند، فاجعه‌ای که نسل آینده را تهدید می‌کند، کودکان امروز را. کودکانی که به جای بازی در کوچه و پارک‌ها، پای تلویزیون نشسته‌اند، گوشی به‌دست یا دنبال بازی‌های جدید می‌گردند یا پست‌های جدید اینستاگرام را تماشا می‌کنند.

تشکیل 2 کمیته حقیقت‌یاب درباره حوادث اخیر

سخنگوی دولت با اشاره به بررسی پرونده سقوط هواپیمای مسافری از تشکیل کمیته ای حقیقت یاب در این رابطه خبر داد.

در محاصره آب

بارش بیش از 100 میلی‌متر باران که بر اساس اعلام هواشناسی، معادل میانگین بلندمدت یک سال زراعی بوده، اهالی سیستان ‌و بلوچستان را با مشکل زیادی روبه‌رو کرده است؛ مسدود شدن 24 راه ارتباطی، محاصره 125 روستا در منطقه تفتان و میرجاوه، 40 روستا در شهرستان قصرقند و تخلیه 6 روستا در منطقه کنارک بخشی از مصائب باران در این استان است.