• یکشنبه 31 شهریور 1398
  • الأحَد 22 محرم 1441
  • 2019 Sep 22

لایه‌برداری از تحریم‌های تکراری

بررسی اظهارنظر‌های مقام‌ها و کارشناسان آمریکایی نشان می‌دهد کاخ سفید مصمم است تا شریان‌های اصلی نقل‌و‌انتقال ارز را از 2مسیر بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی‌ ببندد و با تشدید نارضایتی‌های عمومی، سیاستمداران ایرانی را وادار سازد تا به مذاکره دوباره دل ببندند
آیا افزایش فشار تحریم‌های آمریکا علیه بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی و یک شرکت ایرانی،  اثر ملموسی بر اقتصاد و معیشت ایران دارد یا آنگونه که رئیس‌کل بانک مرکزی و یک عضو هیأت امنای صندوق توسعه ملی می‌گویند، این تحریم‌ها توخالی است و اثر چندانی نخواهد داشت؟
بازخوانی حماسه دفاع‌مقدس

ماندگاران بر تارک تاریخ

گزارش همشهری از معراج شهدا جایی که خانواده‌های شهدا به دنبال عزیزانشان می‌گردند

بزرگداشت نام و مرام شهدا با مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی

در حیات انسان‌ها و به‌خصوص در فرهنگ دینی ما، جان انسان‌ها حرمت فراوان دارد.

در باب اهمیت سفر رئیس‌جمهور به نیویورک

در پی تأخیر صدور ویزا از سوی دولت آمریکا به هیأت ایرانی جهت سفر به نیویورک، محل برگزاری اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، خبرها از قطعی‌شدن سفر رئیس‌جمهوری حکایت دارد. در مذمت رفتار ترامپ سخن‌های بسیاری رفته و اینکه اقدام دولت آمریکا مخالف منشور سازمان ملل است.

3مأموریت ظریف درنیویورک

همزمان با سفر وزیر امور خارجه ایران به آمریکا، دولت این کشور تحریم‌هایی را علیه ایران اعلام کرد که حتی در داخل آمریکا هم به سخره گرفته شد.

مسیری برای دور زدن ترافیک

ترافیک بزرگراه شهیدچمران در محدوده نمایشگاه تهران و ولنجک، کاهش می‌یابد؛ با تقاطع غیرهمسطحی که دیروز به‌طور رسمی به بهره‌برداری رسید و برای تردد روی خودروها باز شد.

انتقام مثل آب خوردن

تیم ملی والیبال ایران با شکست دادن استرالیا به قهرمانی آسیا رسید.