• دو شنبه 4 شهریور 1398
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1440
  • 2019 Aug 26

میهمان ویژه

هواپیمای حامل ظریف 24 ساعت پس از بازگشت از فرانسه، عصر دیروز دوباره در محل برگزاری نشست گروه 7 در این کشور فرود آمد
24 ساعت پس از بازگشت محمدجواد ظریف از فرانسه و دیدارش با امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور این کشور در الیزه، وزیر خارجه ایران سفرش به چین را به تعویق انداخت تا ناگهان هواپیمایش در جایی فرود بیاید

شورا بر مدار انسجام

هیأت رئیسه شورای شهر تهران برای سال سوم، همان هیأت رئیسه 2سال گذشته باقی ماند تا اعضای شورای شهر نشان دهند همچنان در مسیر انسجام و یکدستی پیش می‌روند.

پوسته زیبای طرح شفافیت آرا

طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس روز گذشته در دستور کار مجلس قرار گرفت اما نه دوفوریت و نه یک فوریت آن با اقبال نمایندگان مواجه نشد و رأی نیاورد.

توطئه‌ای خطرناک که خنثی شد

براساس یک اقدام هماهنگ دولت‌های آمریکا و انگلیس، نیروهای نظامی دولت محلی و دست‌نشانده انگلیس در جبل‌الطارق حدود 45روز پیش ابر نفتکش ایرانی گریس 1 آدریان دریا را در آب‌های ساحلی تنگه جبل‌الطارق توقیف کردند.

آخرین بازمانده تئاتر نصر

داریوش اسدزاده در 96سالگی درگذشت
سال1320 برخلاف نظر پدرش به هنرستان رفت تا هنرپیشه تئاتر شود.

نزول دلار روی موج توافق احتمالی

با تقویت گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال توافق بر سر پرونده هسته‌ای، شتاب نزول دلار بیشتر شد.

مسکن استیجاری یک ضرورت اجتماعی

مش0کل قیمت‌های زیاد مسکن با وجود تمام طرح‌های اقتصادی و اجرایی ارگان‌های گوناگون، هیچگاه حل نشده و حتی از شدت فشار آن بر مخارج خانواده‌ها هم کاسته نشده است.

فراخوان وزارت صمت برای مشارکت استارتاپ‌ها

طی ماه‌های اخیر چند رویداد مختلف دولت و شخص رئیس‌جمهور نشان داده‌‌اند که بیشتر از گذشته با اکوسیستم استارتاپی کشور آشنا شده‌اند و تلاش برای رفع موانع، اصلاح قوانین و هموارکردن مسیر برای رشد نوآوری شکل جدی‌تری به‌خود گرفته است.

گام نخست همگرایی دولت و نهادهای مدنی