9
دو شنبه 4 شهریور 1398
شماره 7744
سیاست
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز گذشته با دوفوریت طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که بر شفافیت آرا تأکید می‌کرد، مخالفت کردند.
برگزاری سلسله دادگاه‌های مفاسد اقتصادی یا اخباری که در مورد بازداشت برخی مسئولان به گوش می‌رسد، خبر از اهتمام جدی دستگاه قضایی برای نظارت بر عملکرد اقتصادی مسئولان می‌دهد.
جلسه بررسی صلاحیت علیرضا رحیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس در کمیسیون آیین‌نامه داخلی برگزار شد و اعضای این جلسه ضمن مخالفت با استیضاح این عضو هیأت رئیسه، به صلاحیت وی رأی دادند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همسایگان ما از زمان انهدام پهپاد آمریکایی بهتر از گذشته واقعیات منطقه را درک می‌کنند و از آن زمان وارد تنش تازه‌ای با ایران نشده‌اند.

متهم به صحن برگشت

2نماینده‌ای که هفته گذشته به‌خاطر اتهام اقتصادی بازداشت بودند دادخواهی‌شان را به صحن مجلس آورده بودند
مجلس
رفت‌وآمدهای مکرر نمایندگان در صحن علنی مجلس و گعده‌هایشان با 2نماینده  استان زنجان که از اوین برگشته بودند، حال و هوای عجیبی به صحن علنی دیروز مجلس داده بود.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
تا فساد کفن نشود، این وطن، وطن نشود/همه نمایندگان مجلس بسیجی شدند/کنایه به رئیس‌جمهور از مجلس/دفاع از حقوق مجردها/قتل شیرمحمدعلی وزیر را به مجلس کشاند/تذکر یک نماینده درباره رانت در واگذاری شرکت هواپیمایی/ طرح نمایندگان برای حقوقدانان شورای نگهبان