• سه شنبه 21 خرداد 1398
  • الثُّلاثَاء 7 شوال 1440
  • 2019 Jun 11

اعتراض ظریف، اعتراف ماس

هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان که دیروز به تهران آمده بود، در مقابل همه تذکرها، ‌اعتراض‌ها و گلایه‌هایی که محمد‌جواد ظریف درباره عدم‌بهره‌مندی ایران از مواهب اقتصادی برجام داشت
معاون‌اول رئیس‌جمهور در بازدید از کارخانه ساخت واگن‌های مترو:

دولت، شهرداری را تنها نمی‌گذارد

درست در کنار یکی از ایستگاه‌های جنوبی خط یک متروی تهران، کارخانه واگن‌سازی‌ در حال ساخت واگن‌های جدید برای مترو است.

گذر صنایع‌دستی

خیابان ویلا سابقه‌ای چندان طولانی ندارد، اما گذرگاه مهمی است

پویایی دیپلماسی

فعال شدن دستگاه دیپلماسی در ماه‌ها و هفته‌های اخیر و رفت‌وآمدهای دیپلماتیکی که میان کشورهای مختلف و ایران صورت گرفته، امر مبارکی است.

ویلموتس در آتش یا گلستان؟

در شرایطی که مارک ویلموتس تنها 2هفته است جای کارلوس کی‌روش را گرفته، تیم ملی کره‌جنوبی امیدوار است امروز به طلسم 8سال پیروز نشدن مقابل ایران پایان بدهد

خیابان نجات‌الهی گذر صنایع‌دستی شد

معاون صنایع‌دستی از نامگذاری خیابان استاد نجات‌الهی ویلا به‌عنوان گذر صنایع‌دستی از عصر دیروز خبر داد و گفت: پیشنهاد گذر صنایع‌دستی سال گذشته به شورای شهر تهران پیشنهاد شد که پس از پیگیری و همکاری شورای شهر در ماه‌های ابتدایی سال‌۹۸ این طرح تصویب شد و کاشی هفت‌رنگ این خیابان نصب شد.

کاغذ، دانشجویان را هم سرگردان کرد

موج گرانی و کمبود کاغذ که از سال پیش آغاز شده متأسفانه به‌شدت سبد فرهنگی و علمی جامعه و به‌خصوص محصلان، دانشجویان و کتابخوان‌ها را هدف قرار داده است.

تغییر رویکرد کره‌ای‌ها از تولید به قاچاق

ممنوعیت واردات و توقف تولید لوازم خانگی موجب تغییر رویکرد 2 برند مشهور کره‌ای از تولید مشترک به حفظ سهم بازار از طریق پشتیبانی از واردات قاچاق و عرضه این محصولات در بازار ایران شده است.