• شنبه 4 خرداد 1398
  • السَّبْت 20 رمضان 1440
  • 2019 May 25

رسانه‌ها رودرروی جنگ روانی

کارشناسان از ضرورت تقویت رسانه‌ها باتوجه به شرایط تحریم‌ها و فشا‌رهای اقتصادی بین المللی می‌گویند
گروه اجتماعی:‌ مطبوعات ایران و رسانه‌های کشور روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند؛ از یک‌سو به‌دلیل محدودیت‌ها در تولید محتوا و سانسور و خودسانسوری تحمیلی در طول دهه‌های گذشته با بی‌اعتمادی و ریزش شدید مخاطب مواجه شده‌اند و از سوی دیگر چالش‌های اقتصادی کشور و سوء‌مدیریت‌های نهادهای مسئول آنها را با بحران درآمد از آگهی‌ها گرفته تا تامین کاغذ مواجه کرده است.

همنشینی رنگ‌ها درپایتخت

با گذشت بیش از 2‌ماه از ابلاغ دستورالعمل رنگی شهر تهران توسط پیروز حناچی، پایتخت رنگ و روی تازه‌ای به‌خود گرفته و همنشینی رنگ‌ها در کنار یکدیگر به کالبد خاکستری تهران روح تازه‌ای بخشیده است.

نگذارید چراغ رسانه‌ای کشور کم‌سوتر شود

شاید مهم‌ترین اتفاق‌نظری که امروز میان حاکمیت، دولت، نخبگان و عموم مردم وجود داشته باشد این است که ایران در شرایط خطیری به سر می‌برد.

قربانی دوم

ترزا می دومین نخست‌وزیر بریتانیاست که به‌دنبال برگزیت استعفا کرد
6سال پیش وقتی دیوید کامرون، نخست‌وزیر وقت بریتانیا به طمع پیروزی حزبش محافظه‌کاران توری در انتخابات پارلمانی وعده همه‌پرسی خروج از اتحادیه اروپا را داد، نه او فکر می‌کرد نخستین قربانی این وعده خودش باشد، نه حزب محافظه‌کار فکر می‌کرد اقتدار و اعتبارش را بر سر این وعده بر باد می‌دهد.

استراتژی سردرگمی

هرروزاخبار ضدونقیضی درباره سیاست و اقدامات آمریکا مقابل ایران منتشر می‌شود آیا این کارعمدی است یا نشانه فقدان استراتژی؟
روابط پر تنش ایران و آمریکا طی حدود یک ‌ماه اخیر به نقطه بحرانی رسیده است، اما آنچه در این میان بیش از هر چیز دیگر به چشم می‌آید، آشفتگی بی‌سابقه در سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران است؛ وضعیتی که نشانه‌هایی از عمدی بودن آن به چشم می‌خورد.

قیمت همشهری سراسری شد

مخاطبان محترم حتما در جریان مشکلات اقتصادی که گریبان مطبوعات را گرفته است، هستند.

باید از هویت امید پاسداری کنیم

رئیس فراکسیون امید در نشستی با خبرنگاران باید‌ها و شایدهای فراکسیون امید را در سال چهارم اعلام موجودیتش شرح داد.

پایتخت آماده استقبال از خودروهای برقی

مدتی پیش خبرهایی مبنی بر معافیت حقوق ورودی خودروهای هیبریدی و الکتریکی در مجلس مطرح شد که به بخشی از سند راهبردی فناوری‌های نوین در صنعت خودروسازی اشاره داشت؛ سندی که بنابر ماده سوم آن، وزارتخانه‌های صمت، ارتباطات، ‌راه و شهرسازی و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری قرار است

برای آبادانی خرمشهر دیر کردیم