• یکشنبه 15 اردیبهشت 1398
  • الأحَد 29 شعبان 1440
  • 2019 May 05

فرش قرمز تهران برای سرمایه‌گذاران

74 پروژه شهر تهران به سرمایه‌گذاران واگذار شده است
شهرداری تهران راه‌های ورود برای انجام پروژه‌های جدید پایتخت یا اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را با همکاری سرمایه‌گذاران افزایش داده است.

نبض بازار کاغذ، دست شورآبادی‌ها

تلاش برای حل معادله آشفته‌ بازار کاغذ ادامه دارد؛ تلاش‌هایی که البته هنوز روی کاغذ مانده و قرار است به‌صورت برخورد با واردکنندگان متخلف و دلالان سودجو اجرایی شود تا بازار این کالای اساسی در ازای آن ‌همه دلار 4200تومانی که صرف آن شد، دوباره روی آرامش ببیند.

دست ترامپ را خوانده‌ایم

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در تازه‌ترین اقدام علیه ایران تصمیمی را در رابطه با برجام اعلام کرده که ضمن تمدید برخی معافیت‌های هسته‌ای مرتبط با ایران در دو مورد تحریم‌هایی را وضع کرده است.

هدیه نامیمون مجلس به شورا

یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی بر این بود که مردم در سرنوشت خود دخالت کنند.

تلاش برای کاغذ

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که حال اقتصادی کشور خوب نیست؛ نخبگان و کارشناسان این حوزه مدت‌هاست که با جداولی که آمار و ارقام قابل پیش‌بینی را مطرح می‌کنند

پشت دیوارهای ساختمان وزرا

خیابان وزرای تهران خلوت است؛ اصلا انگار نه انگار که پنجشنبه 2 هفته قبل این خیابان مملو از مراجعه کنندگانی بود که با دریافت یک اس‌ام‌اس به‌دلیل آنچه بدحجابی در خودرو اعلام شده بود، برای دادن تعهد اخلاقی به پلیس امنیت اخلاقی ناجا مراجعه کرده بودند.

ماه رمضان فرصتی برای تقویت روابط اجتماعی

همایش علمی و کاربردی ائمه جماعات شهرداری تهران در آستانه‌ماه مبارک رمضان برگزار شد.

بدون جنگ هم می توان مسائل را حل کرد

نام افغانستان طی 4 دهه گذشته با واژه «جنگ» هم‌نشین بوده است. حدود نیمی از این مدت، آمریکا یک پای جنگ بوده و باقی را یا افغان‌ها با یکدیگر جنگیده‌اند یا در برابر ارتش سرخ شوروی مشغول «جهاد» بوده‌اند.

پیام ایران در ونیز؛ صلح در برابر تحریم