21
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398
شماره 7654
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مامور اورژانس هنگامی که قصد داشت با خودرویش از عرض رودخانه‌ای پر آب عبور کند، دچار حادثه شد و با گذشت 2روز از این حادثه تلاش‌ها برای یافتن وی راه به جایی نبرده و سرنوشت او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
تیم‌های مختلفی از هلال احمر به‌دنبال یافتن کوهنورد سالخورده‌ای هستند که از چهارشنبه‌شب خانه‌اش را به مقصد توچال ترک کرده است.
وقتی مسی بازیکن تیم فوتبال بارسلونا در جریان مسابقات جام باشگاه‌های اروپا گل سوم را به لیورپول زد، مرد ایرانی هیجان زده شده و ناگهان سکته کرد.
اعضای باند سرقت نقشه عجیبی برای دزدیدن خودروهای میلیاردی داشتند. 2 نفر از آنها نقش داماد را بازی می‌کردند تا به بهانه مراسم عروسی خودروهای مدل بالا را اجاره کنند و دیگر اعضای باند نیز آنها را با مدارک جعلی به‌فروش می‌رساندند.

مرگ دردناک 2پزشک در رودخانه خروشان

داخلی
پزشک کرمانشاهی که همراه دختر دندانپزشکش برای تفریح راهی رودخانه شالان در شهر ریجاب کرمانشاه شده بودند، به طرز مرموزی به داخل رودخانه سقوط کردند و جان باختند.
با مردم

با مردم

چرا مسئولان تأمین‌اجتماعی اضافه حقوق‌ها را بموقع نمی‌دهند. حقوق که پایین هست، وقتی تأخیر پرداخت هم دارد همین اندک روزنه امید هم کور می‌شود.
دستگیری شوهر اسیدپاش
دستگیری شوهر اسیدپاش
دعوای زوج میانسال به اسیدپاشی منجر شد که این حادثه به خیر گذشت.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
مامور وظیفه‌شناس مرزبانی وقتی 2پسربچه را دید که در دریا با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند، به دل دریا زد و توانست آنها را از مرگ نجات دهد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در پاسخ به پیام مردمی مندرج در تاریخ 3 اردیبهشت 98با عنوان «وضعیت سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی نامناسب است»