• شنبه 12 آبان 1397
  • السَّبْت 23 صفر 1440
  • 2018 Nov 03

عقب‌نشینی

سوئیفت باز می‌ماند صادرات‌نفت ادامه می‌یابد
در فاصله یک روز مانده به اجرای مرحله آخر تحریم‌های یکجانبه و فراسرزمینی آمریکا برای به صفر رساندن صادرات نفت و فلج کردن سیستم بانکی ایران، مقامات کاخ سفید در یک عقب‌نشینی آشکار اعلام کردند که به 8کشور خریدار نفت ایران معافیت داده‌اند و با سخنان وزیرخزانه‌داری آمریکا تحریم سوئیفت هم به‌طور کامل اجرایی نمی‌‌شود؛

مدرسه کودکان سرزمین همسایه

مدرسه وسط بیابان است، کنار خرابه‌های دامداری کهنه که پسرها با شوخی و خنده می‌گویند شب در آن روح گاوهای سرگردان و گوسفندهای سربریده، ماما و بع‌بع می‌کنند.

مدیریت کلانشهر تهران فردی باتجربه و کارآمد را می‌طلبد

«قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان» را از چند جنبه می‌توان مورد ارزیابی قرار داد.

مدیریت نوین رسانه‌ای در عصر اطلاعات

زنگ خطر کاهش تیراژ مطبوعات کشور مدت‌هاست به صدا درآمده و با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی در شرایط کنونی و گرانی مواداولیه تولید رسانه‌های چاپی ازجمله کاغذ، حیات مطبوعات به خطر افتاده است.

نیاز به شادی دسته‌جمعی در مدارس

بخشنامه وزارت آموزش و پرورش درخصوص پخش مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیمای ژاپن در مدارس دخترانه و پسرانه موضوعی است که باعث می‌شود تا دانش‌آموزان در کنار یکدیگر علاوه بر تماشای مسابقه فوتبال دور هم شادی را تجربه کنند.

اشغال سفارت باید به‌موزه‌تاریخ برود

انقلاب که شد کشورهای دنیا، به واسطه آنکه می‌خواستند رابطه خود را با حکومت جدید در ایران حفظ کنند، در پذیرفتن شاه احتیاط می‌کردند.

بازگشت به‌تهدید

ماجرای فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در استخر هر از گاهی حربه تهدید برخی گروه‌های منتقد و مخالف دولت می‌شود.
شرایط جامعه چه تاثیری بر تولید آثار هنری گران دارد؟

آسیب‌های هنر لوکس

این روزها وقتی برخی تئاتر‌های خاص با بلیت‌های گران روی صحنه می‌روند یا کنسرت‌های موسیقی در هتل‌های گران قیمت به اجرا در آمدند و یا وقتی سلبریتی‌ها وارد حوزه نویسندگی شدند.

صدایی که می‌فروخت؛ فیلمی که نمی‌فروشد