• سه شنبه 29 خرداد 1397
  • الثُّلاثَاء 5 شوال 1439
  • 2018 Jun 19

فوتبال بدون تبعیض

تبعیض در پخش مسابقه‌های فوتبال جام جهانی 2018 روسیه در فضای شهری صدای یک عضو شورای شهر تهران را درآورد.

حیات شهری در حیاط شهری

هیجانات و تحرکات مردم پس از پیروزی‌های تیم ملی فوتبال و سایر تیم‌های ورزشی ایران در جام‌ها و رخدادهای جهانی، ضرورت تحقق یکی از مهم‌ترین اجزای شهری را روزبه‌روز بیشتر نمودار می‌کنند؛ «حیاط شهری». شهرسازی، جز ظرف بروز تمایلات شهرنشینی نیست.

راه‌حلی میانه

طبع امور قضایی به‌ویژه در مسائل کیفری چنان است که نمی‌تواند و نمی‌باید به‌نحوی که با حقوق اصحاب دعوا اصطکاک پیدا کند علنی باشد. به‌عبارت دیگر اصحاب یک دعوای حقوقی علاقه ندارند که موضوع دعوای آنها و جزئیاتش در رسانه‌ها عنوان شود.

یادواره شهید چمران فردا برگزار می‌شود

مراسم سالگشت دانشمند مجاهد، عارف وارسته، سردار پرافتخار اسلام، شهید دکتر مصطفی چمران، فردا چهارشنبه 30خرداد در تالار اندیشه حوزه هنری، از ساعت18 برگزار می‌گردد.

مفسد یا هکر

سامانه ثبت سفارش واردات خودرو در سال گذشته به مدت 6 ماه مسدود بود تا دولت سیاست‌های وارداتی جدیدی را در این بخش اعمال کند. هیات دولت پس از این دوره زمانی به افزایش تعرفه واردات رای داد تا قیمت خودروهای وارداتی به یکباره افزایش یابد.

فرافکنی نهادها در صدور مجوز پلاسکو

یک سال و 6‌ماه از فاجعه «پلاسکو» گذشته و هنوز تردیدهایی درباره ساخت دوباره ساختمان قدیمی تهران وجود دارد. بعد از حرف و حدیث‌های فراوان، عاقبت در هفته گذشته کلنگ ساخت دوباره «پلاسکو» بر زمین زده شد، بااین حال اعضای شورای شهر تهران این کلنگ زنی را غیررسمی می‌دانند.

صدرنشین چشم خورد

مصدومیت‌روزبه‌چشمی در آستانه بازی با اسپانیا برنامه‌های کی‌روش و تیم ملی را به‌هم ریخت

تور مالیات علیه گرانفروشان

طرح سربازی داوطلبانه در مجلس

قربانیان سکوت نکنند

وام ۱۰۰میلیارد تومانی، درخواست جدید پیام رسان های داخلی