• شنبه 15 اردیبهشت 1397
  • السَّبْت 19 شعبان 1439
  • 2018 May 05

لرزه بر اندام سی‌سخت

کابوس سقوط هواپیما روی شهر تازه داشت سایه برمی‌داشت که کابوس زلزله ‌به جان سی‌سختی‌ها افتاد. دوباره صبح بود. چهارشنبه. همین 3روز پیش. دامنه دنا سرگذاشت به عصیان. زمین لرزید. زلزله‌ای به بزرگی 5.2ریشتر. حالا کوه ریزش کرده، آشیانه‌ها از پا درآمده و دامنه‌نشینان آواره خیابان شده‌اند.

«مرد بحران‌ها» در نمایشگاه

کتاب «مرد بحران‌ها» که کارنامه و خاطرات سال ۱۳۷۴ آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی است، روز گذشته با حضور محسن‌هاشمی رئیس شورای شهر تهران در نمایشگاه کتاب رونمایی شد.

ستون به ستون

بیست سی سال پیش هم، هر بار که نمایشگاه کتاب برگزار می‌شد، اوضاع همانی بود که انتظار می‌رفت. بعضی‌ها تعجب می‌کردند که چرا در طول سال وضعیت کتابخوانی این همه بی‌رونق است اما نمایشگاه کتاب، چنین پررونق؟ خیلی‌ها به‌درستی، نمایشگاه کتاب را برای گروهی از بازدیدکنندگان فرصتی برای تفرج و گشت‌وگذار تعبیر می‌کنند که استقبال از آن، به‌معنای رونق کتابخوانی نیست اما به هر حال غنیمت است، و بهتر از نبودنش.

هم‌گروهی ایران با عراق، ویتنام و یمن در جام ملت‌ها

قرعه‌کشی مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019، دیشب در دبی برگزار شد و تیم‌ملی کشورمان در کنار تیم‌های عراق، ویتنام و یمن در گروه D قرار گرفت.

اتمام حجت ظریف

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران، یک هفته مانده به اعلام نظر ترامپ درباره توافق هسته‌ای در یک پیام ویدئویی هشدار داده که ایران مجددا درباره برجام مذاکره نمی‌کند.

تمام آنچه که باید درباره طرح ترافیک بدانید

طرح ترافیک جدید پایتخت از امروز در محدوده مرکزی شهر اجرایی می‌شود. معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران:‌ مهم‌ترین تغییرات این طرح نسبت به سال‌های گذشته این بوده که دسترسی عموم مردم به آن، بیشتر شده و سهمیه روزانه به دو برابر سال گذشته افزایش یافته است.

خالق «باران عشق» ساز مرگ را نواخت

ناصر چشم‌آذر، آهنگساز و موسیقی‌دان کشورمان صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در بیمارستان باهنر بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت.

هراس پشت پلک محله

شاگرد امام ره خادم بی منت محله

رکوردزنی ایرانی‌ها در خرید سکه و شمش طلا

مقدمات خروج بازارهای آب، برق، گاز و فولاد از انحصار دولت