• دو شنبه 9 بهمن 1396
  • الإثْنَيْن 12 جمادی الاول 1439
  • 2018 Jan 29

سوغات برف

در خشک‌ترین سال نیم‌قرن اخیر، بارش برف در حداقل 20استان کشور، بسیاری از امور روزانه مردم را مختل کرد. از ابتدای هفته جاری، با شروع برف در بخش‌هایی از کشور، به‌ویژه در پایتخت و اطراف آن، محورهای مواصلاتی مسدود شد و بسیاری از مردم برای ساعت‌های طولانی در برف ماندند.

لزوم به‌روز‌رسانی امکانات شهرداری

برف و باران و نزولات آسمانی، یک نعمت الهی است. باید قدردان پروردگارمان باشیم که این نعمت الهی را نازل کرد و علاوه بر تهران، بسیاری از مناطق کشور را سفیدپوش کرد.

اولین اقدام شهرداری اسکان بی‌خانمان‌ها بود

محمدعلی نجفی دیروز از سایت برف‌روبی شهرداری بازدید کرد.  وی پس از این بازدید به خبرنگاران گفت: شهرداری از قبل از آغاز بارش برف آمادگی لازم را داشت

3500کارتن‌خواب تهرانی در شب سرد زمستانی پناه داده شدند

برف تهران و خیلی از شهرهای دیگر مرهمی شد بر چندین اتفاق بد و پراضطراب که چندین‌ماه از پس هم می‌آمد و چهره کشور را کدر کرده بود.

پشت پرده رد کلیات بودجه 97

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برفی‌ترین روز تهران، ‌بررسی کلیات لایحه بودجه را در دستور کار قرار دادند تا در جلسه‌ای که با یک ساعت تأخیر آغاز شده بود، کلیات بودجه97 مورد پذیرش نمایندگان قرار نگیرد و با مهر برگشت به کمیسیون تلفیق مواجه شود.

ضدترافیک، ضد رانت

نحوه خدمات‌رسانی شهرداری تهران در ماجرای برف سنگینی که از شنبه‌شب گذشته باریدن آغاز کرد، از سوی اعضای شورای شهر با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد.
وزیر اقتصاد در مراسم نکو‌داشت پنجاهمین سال فعالیت بورس اعلام کرد:

جزئیات دستور رئیس‌جمهور برای خصوصی‌سازی واقعی در دولت

وزیر امور اقتصادی و دارایی از صدور دستور رئیس‌جمهوری خطاب به همه دستگاه‌ها برای عرضه و سرعت بخشیدن به فرایند واگذاری سهام شرکت‌های دولتی و شبه دولتی خبر داد.

آماده‌ باش برای روز یخ‌زدگی

شمال سفید، جنوب خاکستری

غافلگیری‌ مسافران در برف کم‌سابقه

فناوری‌های جدید برای زندگی راحت در برف