21
سه شنبه 26 فروردین 1399
شماره 7916
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

معمای مرگ پسر ٢٢ ساله

​​​​​​​درحالی‌که پزشکان اعلام کردند پسر ٢٢ ساله به‌دلیل مسمومیت جانش را از دست داده، خانواده او مدعی هستند که وی در درگیری به قتل رسیده است.
ویژه
​​​​​​​اعضای باند سرقت از خانه‌ها که با دستبرد به 40خانه در پایتخت بیش از 2میلیارد تومان سرقت کرده بودند دستگیر شدند.
این روزها هرروز با یک سامانه جدید برای ثبت‌نام مواجه می‌شویم.
​​​​​​​به‌دنبال مرگ آتشین مردی در مغازه میوه فروشی، برادر وی به‌عنوان مظنون به قتل این مرد بازداشت شد.
مرد روستایی که به‌دلیل ریزش دیوار خانه‌اش تا گردن زیر آوار گرفتار شده و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد با تلاش امدادگران اورژانس از مرگ حتمی نجات یافت.
آتش‌سوزی مرگبار در استودیوی خانگی که جان 4نفر را گرفت چطور آغاز شد؟

جزئیات تازه از مرگ هولناک دوبلورها

داخلی
به‌دنبال آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان‌ اجاره‌دار تهران که باعث مرگ 4دوبلور و صدابردار در استودیوی خانگی شده بود، 4نفر بازداشت شدند که روز گذشته با حضور در دادسرای جنایی به بیان جزئیات این حادثه مرگبار پرداختند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
​​​​​​​روابط عمومی منطقه13 شهرداری تهران به‌دنبال چاپ پیام مردمی با عنوان «ناتمام رها کردن پروژه بهسازی خیابان صفا» در 14اسفندماه 98پاسخ داده است: براساس گزارش کارشناسی شهرداری ناحیه یک منطقه 13پروژه مذکور در حال فعالیت در بخش نهرسازی، پیاده‌رو‌سازی‌ ضلع شمالی خیابان صفاست و به‌منظور رفاه حال شهروندان در ایام پایانی سال و شیوع کرونا نیز متوقف نشده است.
​​​​​​​پلیس آمریکا در تعقیب دختر 18ساله‌ای که با انتشار ویدئوهایی، مدعی شده مبتلا به کروناست و قصد دارد مردم شهر را به این ویروس آلوده کند.