21
سه شنبه 26 شهریور 1398
شماره 7761
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

متهم وکیل مدافع شاکیان شد

مرد شیاد که به بهانه فروش خودروهای لوکس سر 57نفر را کلاه گذاشته و بیش از 9میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، برای فریب وانمود می‌کرد متهم، فرد دیگری است و با این شگرد حتی وکالت شاکیان را هم برعهده گرفت اما سرانجام دستش رو و پرونده‌اش به دادگاه فرستاده شد.
ویژه
برای حفظ محیط‌زیست مسئولان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که به هر خانوار یا به هر واحد ساختمانی درختانی شناسنامه‌دار تحویل شود که آنها مسئولیت نگهداری از آن درختان را بر عهده داشته باشند و در ازای آن به محافظان و باغبان‌های این درختان تخفیف مالیاتی بدهند.
2جوان با کشاندن جوان دیگری به محلی خلوت، قصد داشتند 200میلیون تومان از او باج‌گیری کنند اما وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدند، وی را به قتل رساندند.
دختر جوان 20ساله به بهانه تماس فوری گوشی طعمه‌هایش را می‌قاپید و وقتی مالباخته‌ها او را تعقیب می‌کردند سر و کله همدستان وی پیدا و به این ترتیب نقشه سرقت و زورگیری با موفقیت عملی می‌شد.
این زن نمی‌خواست پرونده‌ کلاهبرداری‌اش در دادگاه رسیدگی شود

زن رمال پشت‌پرده حمله اسیدی به آقای وکیل

داخلی
3نفر از عاملان اسیدپاشی به وکیل دادگستری در تهران دستگیر شدند.
سرقت دوربین‌های مداربسته یوزپلنگ آسیایی

سرقت دوربین‌های مداربسته یوزپلنگ آسیایی

سارقی که اقدام به سرقت دوربین‌های مداربسته اطراف قفس یوزپلنگ آسیایی در تهران کرده بود، دستگیر شد.
با مردم
با مردم
در بیمارستان فارابی قبل از معاینه چشم توسط پزشک اصلی چند انترن و دانشجوی پزشکی با ریختن قطره، چشم مراجعان را معاینه می‌کنند و تازه وقتی این مراحل تمام شد، بیمار به پزشک اصلی می‌رسد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به‌دنبال درج پیام مردمی در ستون «با مردم» در تاریخ 12مردادماه با عنوان «ایجاد شیارهای غیرکارشناسی در جاده کرج-چالوس» پاسخ داده است: «ضمن سپاس از دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات مخاطبان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به هموطنان به استحضار می‌رساند ایجاد هرگونه شیار لرزاننده و مضرس نمودن رویه‌های آسفالت طبق دستورالعمل و به جهت آرام‌سازی‌، پیشگیری از لغزندگی خودروها و واژگونی آنها، برخوردهای رخ به رخ و افزایش ایمنی تردد رانندگان در نقاط و مقاطع پرتصادف و دارای سابقه تصادف انجام می‌شود.