21
شنبه 1 دی 1397
شماره 7558
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
چرا در عملیات‌های عمرانی شرایط رانندگان و جان مسافران را لحاظ نمی‌کنند. مدتی است به‌دلیل عملیات عمرانی ایستگاه زیر پل نصر را به‌صورت تونلی مارپیچ درآورده‌اند که ضمن ایجاد زحمت برای مسافران، رانندگان اتوبوس‌های بی‌آرتی را نیز به خطر می‌اندازد.
پدری که دختر ١٢ ساله‌اش را به قتل رسانده بود، با بخشش همسرش از مجازاتی سنگین رهایی یافت.
4 گروگانگیر چند روز قبل مردی را در قم ربوده و در برابر آزادی‌اش 500میلیون تومان باج می‌خواستند اما با دستگیری‌شان در ایوانکی نقشه‌هایشان نقش برآب شد.
2 پسر جوان که سوار بر تیوب وارد دریاچه سد شده بودند بهای این ماجراجویی‌شان را با جانشان پرداختند.

دختر جوان؛ طعمه‌ای برای سرقت‌های میلیونی

دختر سارق می‌گوید که برای ازدواج با پسرعمویش نقشه سرقت‌ها را طراحی کرده است
داخلی
دختر افغان با گفتن این جمله که «تو شبیه یکی از بازیگران هندی هستی» با پسران جوان طرح دوستی می‌ریخت و پس از بیهوش‌کردن آنها با نوشیدنی مسموم، با همدستی پسرعمویش نقشه سرقت اموالشان را عملی می‌کرد.
کشتی تجاری نارگل که قصد داشت آستارا را به مقصد جمهوری آذربایجان ترک کند هنگام خروج از اسکله دچار حادثه شد و تا یک‌قدمی غرق شدن پیش رفت اما با حضور بموقع تیم‌های فنی تعمیر و به بندر بازگردانده شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
چهارمین دانش‌آموز حادثه‌دیده مدرسه اسوه حسنه زاهدان پس از 2روز جدال با مرگ سرانجام به‌دلیل شدت سوختگی جانش را از دست داد و به همکلاسی‌هایش پیوست.
فرماندار ایذه جزئیات مرگ یک کودک 11ساله در این شهرستان را که ادعا شده بود به‌خاطر فقر و گرسنگی به زندگی خود پایان داده است، تشریح کرد.