9
پنج شنبه 4 اردیبهشت 1399
شماره 7924
دوچرخه
23023531
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خفاش نخورده و بیماری گرفته!

مثل یک زندانی که چوب‌خط می‌کشد و چشمانش به در، خشک‌ شده و منتظر آزادی است،
ویژه
شمعدانی‌ها همیشه مرا به یاد پدربزرگم می‌اندازند.
شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی اُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدیً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدی‏ وَ الْفُرْقان ماه رمضان ماهی است که قرآن در آن نازل شده برای هدایت بشر و برای راهنمایی و امتیاز حق از باطل بخشی از آیه‌ی 185 سوره‌ی بقره
قدم می‌زنم، قدم می‌زنم، قدم می‌زنم. رؤیا این‌قدر بزرگ است که من در وسعت غریبش دارم تمام خیابان‌های جهان را قدم می‌زنم.
گفت و گو با مجید سعیدی

از سارى به کابل مى‌رویم

اول من داخل قبرهای آهکی رفتم، ساعت‌ها در بخش ایزوله‌ی بیمارستان‌ها عکاسی کردم، به روستاهای محروم سر زدم که بیمار کرونایی داشتند و به پارک جنگلی رفتم که سم‌پاشی می‌شد. [سرفه می‌کند.]
با سیکس پک از قرنطینه خارج شویم

با سیکس پک از قرنطینه خارج شویم

می‌توانیم خانه را مثل باشگاه ورزشی کنیم، همه‌ی وسایل می‌توانند دستگاه ورزشی شوند؛ ما هر‌روز ورزش می‌کنیم و بعد به آشپزخانه‌ی باشگاه می‌رویم و غذای سالم و مقوی می‌خوریم. در این صورت بعد از تعطیلات اجباری به‌جای شکم بزرگ، سیکس‌پک داریم!
سوپ جو با چاشنی شرلوک!
سوپ جو با چاشنی شرلوک!
آدم باید بلد باشد چه‌طور حال خودش را روبه‌راه کند. این هنر مهمی است و این‌روزها بیش‌تر اهمیت خودش را نشان می‌دهد.

وقتى پدر از آن دنیا به ما سر مى‌زند

می‌گوید داستان انیمیشن «به‌پیش» به‌نوعی داستان زندگی خودش است. او هم در خردسالی پدرش را از دست داده و همیشه به این فکر می‌کرده که اگر می‌شد برای یک روز هم شده پدرش را ببیند، به او چه خواهد گفت و با هم چه کارهایی انجام خواهند داد؟
PDF دوچرخه
کوتاه دوچرخه
به‌نظر شما هلو مهم‌تر است یا هسته‌اش؟ من که می‌گویم هلو؛ چون وقتی اولین گاز را می‌زنی و مزه‌ی شیرین آن، زیر زبانت می‌رود، بهشت را جلوی چشمانت احساس می‌کنی و اگر خدای نکرده، خیلی اتفاقی، هسته‌ی مبارکش را گاز بزنی... وامصیبتا... آن‌جاست که جهنم جلو چشمت پدیدار می‌شود.