56
چهار شنبه 6 شهریور 1398
شماره 7746
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقش رسانه‌های جمعی در افزایش طلاق

جامعه
امروزه طلاق به مسأله اجتماعی تبدیل شده است و توجه بسیاری از اندیشمندان را به خود جلب کرده است. در واقع، پدیده‏ طلاق به ‏عنوان چالش اساسی جوامع مختلف مطرح است.
اخبار ویژه
نخستین پل معلق غرب کشور در محدوده دره و آبشار «شاه‌دره» در شهرستان آوج به بهره‌برداری رسید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: تعدیل نیرو در استان طی 4 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل علی‌رغم فشارهای اقتصادی 8/18 درصد کاهش یافته است.
رئیس بنیاد سردار شهید حاج حسین همدانی گفت: مقام معظم رهبری نشان «فتح درجه یک» را به خانواده سردار شهید همدانی اعطا کردند.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین گفت: با توجه به تحقیقات صورت‌گرفته ۲۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی قزوین آماده کشت زعفران است.
فاز نخست اقامتگاه بوم‌گردی خان قالان به عنوان بزرگ‌ترین اقامتگاه بوم‌گردی استان همدان با اعتبار 8 میلیارد ریال در روستای سراب شهرستان کبودراهنگ به بهره‌برداری رسید.
بزرگ‌ترین نیروگاه شمال ‌غرب کشور با حضور وزیر نیرو در ابهر به بهره‌برداری رسید.

سال نو، لباس مدرسه نو

رئیس سازمان دانش‌آموزی همدان: مدیران نباید رنگ و فرم لباس دانش‌آموزان را زودتر از ۳ سال تغییر بدهند
مدرسه
طرح یکسان‌سازی روپوش مدارس در روزهای نخست عاملی برای همسان‌سازی طبقاتی بود، اما اکنون به دغدغه والدین تبدیل شده است و هزینه‌ای بر هزینه‌های زندگی می‌افزاید.
مدیرانی که صنایع کوچک را سودآور نمی کنند

مدیرانی که صنایع کوچک را سودآور نمی کنند

یک کارشناس اقتصادی در قزوین: بیشتر مدیران بنگاه‌های کوچک اطلاعات درستی از میزان و چگونگی نیاز خریداران خود ندارند
امروزه در دنیا صنایع کوچک و متوسط یکی از ارکان بسیار مهم در زمینه اشتغال‌زایی و از عوامل تحرک صنایع بزرگ محسوب می‌شوند و در توسعه نقشی محوری برعهده دارند.
بازار داغ انرژی خورشیدی در زنجان

بازار داغ انرژی خورشیدی در زنجان

ظرفیت نیرو‌گاه خورشیدی رازی ابهر 14 مگاوات افزایش می‌یابد
براساس برنامه ششم توسعه کشور همه دستگاه‌های دولتی ملزم هستند حدود 20 درصد از انرژی برق خود را از انرژی پاک و دوستدار طبیعت و تجدید‌شونده خورشید تامین کنند.
PDF چهارشنبه 6 شهریور 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
مدیرصندوق بازنشستگی کشوری زنجان با بیان این مطلب در نشست خبری گفت: صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان ماهانه ۵۰ میلیارد تومان حقوق و عائله‌مندی به افراد تحت پوشش پرداخت می‌کند.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: برای کاهش آسیب‌ ریزگردها و آفات، شست‌وشوی درختان این شهر آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه دارد.
میزان تخلف‌ داروخانه‌ها در زنجان نسبت به استان‌های دیگر کمتر است. این موضوع به وجدان کاری داروسازان و نیز نظارت‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان مربوط می‌شود.