56
سه شنبه 5 شهریور 1398
شماره 7745
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرز خسروی برای زائران اربعین باز می‌شود

مناسبت
وزیر کشور دیروز در سومین روز از هفته دولت به زنجان سفر کرد. به گزارش مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به زنجان گفت: امسال توافق کرده‌ایم تا مرز خسروی هم به مسیرهای تردد زائران اربعین اضافه شود.
اخبار ویژه
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان استان همدان خبر داد و گفت: 50 درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 97 استان همدان ظرف چند روز آینده پرداخت می‌شود.
استاندار زنجان با بیان این‌که ۴۵ درصد سرمایه‌گذاری‌های صنعتی این استان توسط کشورهای خارجی از جمله چین است، گفت: این مهم نشان می‌دهد که زمینه لازم برای سرمایه‌گذاری در این استان بی‌نظیر است.
نمایندگان استان قزوین با کسب ۹ عنوان در سی‌وهفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان کشور خوش درخشیدند.

زنگ عمران در همدان، زنجان و قزوین

استانداران همدان، قزوین و زنجان طرح‌ها و برنامه‌های هفته دولت را تشریح کردند
گزارش
هفته دولت از 2 شهریور آغاز شده است. در طول این هفته عملیات اجرایی طرح‌های مختلفی آغاز می‌شوند یا به بهره‌برداری می‌رسند. در استان همدان 705 پروژه، در استان قزوین 928 و در استان زنجان 507 طرح افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شوند.
وضعیت کج‌دار و مریز دارو در قزوین

وضعیت کج‌دار و مریز دارو در قزوین

کارشناس معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی: 20 قلم کمبود دارویی داریم که با سهمیه‌بندی به صورت عادلانه بین مراکز درمانی توزیع می‌شود
دسترسی سریع و آسان به دارو یکی از اصلی‌ترین حقوق بیماران است که این روزها به دلیل تحریم‌ها موجب نگرانی بعضی از بیماران دچار بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج شده است؛ تحریم‌هایی که نانوشته‌اند اما به صورت آشکار روی بازار دارو اثر می‌گذارند.
آخرین وضعیت نوسازی خانه‌های سیل‌زده در نهاوند

آخرین وضعیت نوسازی خانه‌های سیل‌زده در نهاوند

تاکنون ۶۵۰ واحد  از 4760 واحد آسیب‌دیده تسهیلات دریافت کرده‌اند و اکنون در مرحله ساخت قرار دارند
فروردین‌ماه سال جاری بود که کشور با ورود سامانه بارشی بسیار قوی تحت تأثیر قرار گرفت و سیل در مناطقی از کشور جاری شد. سیل اخیر در کشور مشکلات گسترده‌ای برای مردم ایجاد کرد و خسارت‌های زیادی به زیربناها، اراضی کشاورزی و منازل مسکونی وارد کرد.
PDF سه‌شنبه 5 شهریور 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
براساس قانون، معدن‌کاران فقط برای مناطق چهارگانه از محیط‌زیست استعلام و درخواست مجوز می‌کنند که مناطق شکارممنوع جزو مناطق چهارگانه نیست و استخراج معدن در منطقه شکارممنوع آزاد است.
دونده همدانی موفق شد نخستین طلای کاروان ورزش همدان را در المپیاد استعدادهای ورزشی کشور کسب کند.