12
سه شنبه 5 شهریور 1398
شماره 7745
ادب‌وهنر
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با تغییری که اخیرا در مدیریت کارگروه ساماندهی مد و لباس رخ داد، بسیاری از فعالان این عرصه این روزها با چشم بیم و امید به فردا می‌نگرند و هیچ‌چیز برای بزرگ‌ترین بازار اقتصاد غیرنفتی کشور بعد از مسکن، مضرتر از این نیست که نتواند برای روزهای بعدی برنامه‌ریزی درستی داشته باشد.
شهرام مکری چهارمین فیلم بلند سینمایی خود را به نام «جنایت بی‌دقت» از آخر این هفته مقابل دوربین می‌برد.
بازیگر فیلم «گلادیاتور» با نمایش نخستین تریلر از فیلم جدیدش در نقش یک راننده از کوره در رفته توجهات بسیاری را به‌خود جلب کرده است.
نتفلیکس پس از چند ‌ماه اخبار و شایعات پیرامون ساخت فیلمی بر اساس سریال موفق بریکینگ بد، سرانجام تریلر این فیلم را انتشار داد.
کنسرت‌ها‌ در آخرین ‌ماه تابستان، سالن‌ها را قرق کرده‌اند

از بانی و بمرانی تا علیقلی و قربانی

موسیقی
ماراتن کنسرت‌ها در ایام قبل از محرم چنان نفسگیر است که مخاطب امروز نمی‌داند کدام کنسرت را انتخاب کند.
صعود با فرشته سقوط کرده

صعود با فرشته سقوط کرده

فیلم تازه‌وارد «فرشته سقوط کرده است» در مقام نخست باکس‌آفیس آمریکا قرار گرفته و فیلم تارانتینو در بازار جهانی از مرز فروش «لعنتی‌های بی‌آبرو» عبور کرد.
رده‌بندی فیلم‌ها توسط گروه 30نفره
از کرامات مدیران سازمان سینمایی کشور همین بس که چند ‌ماه بعد از صدور بخشنامه اجباری‌شدن رعایت رده‌بندی سنی فیلم‌های سینمایی تازه اسامی افرادی منتشر شده که قرار است عضو هیأت رده‌بندی سنی آثار سینمایی باشند.
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
نمایش «لانچر ۵» یکی از نمایش‌هایی بود که در تئاترشهر با استقبال روبه‌رو شد. این نمایش قرار است بعد از پایان اجرایش در تئاترشهر به تئاتر مستقل برود.
نمایش موزیکال «مری پاپینز» به کارگردانی احمد سلیمانی آبان‌ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.