54
شنبه 1 تیر 1398
شماره 7691
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شناسایی کانون ریزگردها با بحرانی شدن هوای اصفهان

در استان اصفهان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به بروز پدیده گرد و خاک شدید و بحرانی شدن هوای شمال، شرق و مرکز اصفهان، شناسایی کانون‌های گرد و خاک در سمنان در دستور کار قرار گرفت.
اخبار ویژه
رئیس اتاق اصناف شهرستان گلپایگان گفت: هر کارخانه‌ای که تعدیل نیرو انجام می‌دهد، 50 درصد کارکنان آن مغازه‌ای را راه‌اندازی می‌کنند.
کارشناس مرکز توسعه نوغانداری کشور، چهارمحال و بختیاری را مستعد فعالیت نوغانداری و پرورش پیله کرم ابریشم دانست
معاون بهبود گیاهی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی افت شدید دما و سرمازدگی فصل بهار، ۵۰ درصد از محصولات باغی این استان دچار خسارت و سرمازدگی شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری یزد با بیان این‌که ۹۸ درصد مساحت استان به وسعت 7میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی تشکیل شده است
در حالی که گردشگری غار با استقبال گردشگران علاقه‌مند به ماجراجویی برای بسیاری از کشورها درآمدزایی می‌کند

اصفهان؛ کانون دیپلماسی و گردشگری

یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی با 35 نشست تخصصی و مصوبه «اصفهان 2020»  در اصفهان برگزار شد
گردشگری
آسمان غبارآلود روزهای پایانی بهار هم باعث نشد از خیل عظیم بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی کم شود.

۲  اثر تاریخی خاتم  در انتظار ثبت ملی

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خاتم گفت: بافت تاریخی روستای هرابرجان و شهر مروست، به‌زودی در فهرست آثار ملی کشور ثبت خواهد شد.
اجرای ۵۰ طرح عمرانی در بافت تاریخی یزد

اجرای ۵۰ طرح عمرانی در بافت تاریخی یزد

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد گفت: بیش از ۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال جاری در بافت تاریخی شهر یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

به نرخ طلا

جامعه
لباس زنان بختیاری به علت بهره‌گیری از طلا جزو گران‌قیمت‌ترین پوشاک کشور و جهان به‌شمار می‌رود و افزایش قیمت طلا نقش مهمی در افزایش قیمت این لباس‌ها دارد.
PDF شنبه 1 تیر 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
در سال‌های گذشته تلاش‌های بسیاری برای تثبیت جایگاه نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی انجام شده است و امسال برای اولین بار نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری به صورت توام برگزار و با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد.
شهردار یزد اظهار کرد: برای حفظ هویت اصیل شهر یزد آماده هر نوع پشتیبانی و حمایت برای اصلاح فرایند ساخت‌و‌ساز هستیم.